| کد مطلب: ۱۱۳۴۷۷۷
لینک کوتاه کپی شد

خاخام اسرائیلی:

بایدهنگام حمله ایران، مسجدالاقصی را بمباران می کردیم و می گفتیم کار ایران است

«یوسی مزراحی» خاخام یهودی: «اگر دست من بود، از فرصت قبلی که ایران ۱۰۰ موشک به اسرائیل پرتاب کرد، استفاده می کردم و وانمود می کردم که یکی از موشک های ایران به مسجدالاقصی اصابت کرد. در آن هنگام اعراب علیه ایران می ایستادند و وقتی آنها را به جان یکدیگر می انداختیم، مشکلات تمام می شد.»

بایدهنگام حمله ایران، مسجدالاقصی را بمباران می کردیم و می گفتیم کار ایران است

به گزارش آرمان ملی آنلاین، الجزیره مباشر نوشت: «یوسی مزراحی» خاخام یهودی خواستار بمباران مستقیم مسجدالاقصی و متهم کردن ایران به انجام این کار به هدف فتنه افکنی بین کشورهای منطقه از یک طرف و استفاده از این فرصت برای ساخت به اصطلاح «معبد سوم یهودیان» به جای آن شد.

براساس این گزارش، مرزاحی در یک کلیپ ویدئویی گفت: «همه چیز با فرمان خدا از جایی به جای دیگر می رود و چه کسی می داند؟ شاید یکی از موشک ها به مسجدالاقصی اصابت کند و آن را برای احداث معبد سوم ویران کند و این می تواند معجزه دیگری باشد.»

وی افزود: «اگر دست من بود، از فرصت قبلی که ایران ۱۰۰ موشک به اسرائیل پرتاب کرد، استفاده می کردم و وانمود می کردم که یکی از موشک های ایران به مسجدالاقصی اصابت کرد. در آن هنگام اعراب علیه ایران می ایستادند و وقتی آنها را به جان یکدیگر می انداختیم، مشکلات تمام می شد.»

منبع : شفقنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار