| کد مطلب: ۱۱۳۳۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد

تل‌آویو برای حملات موشکی ایران آمادگی ندارد

ژنرال بازنشسته رژیم صهیونیستی گفت که تل‌آویو برای جنگی تمام‌عیار در چند جبهه و مقابله با حملات موشکی ایران، حزب‌الله لبنان و انصارالله یمن آمادگی ندارد.

تل‌آویو برای حملات موشکی ایران آمادگی ندارد

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛  «دن رونن» رئیس پیشین وزارت جبهه داخلی رژیم صهیونیستی هشدار داد که این رژیم برای جنگ در چند جبهه آمادگی ندارد و از یکپارچه نبودن فعالیت‌های این نهاد نظامی و نبود برنامه‌ای جامع انتقاد کرد.

در پی اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در ترور و به شهادت رساندن شهید «اسماعیل هنیه» رئیس پیشین دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(جنبش حماس) در تهران و به شهادت رساندن «فؤاد شکر» فرمانده ارشد حزب‌الله لبنان در بیروت مقامات ایران و دیگر رهبران محور مقاومت وعده «مجازات سخت» این رژیم را داده‌اند.

شهید هنیه که برای شرکت در مراسم تحلیف «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور ایران به تهران سفر کرده بود، طی اصابت یک پرتابه کوتاه‌برد با سری جنگی در بامداد ۱۰ مرداد به محل اسکان او در پایتخت به شهادت رسید. شهید فؤاد شکر نیز با ادعای رژیم صهیونیستی درباره دست داشتن حزب‌الله لبنان در حادثه «مجدل شمس» ترور و به شهادت رسید.

تدابیر امنیتی برای حفاظت از اماکن نظامی حساس رژیم صهیونیستی و مقامات آن در روزهای اخیر، از بیم پاسخ ایران و دیگر گروه‌های مقاومت افزایش یافته است.

روزنامه جروزالم پست گزارش داد: رونن، رئیس پیشین این وزارتخانه که تعطیل شده و در حال حاضر فعالیتی ندارد، گفت که اسرائیل آماده جنگی تمام‌عیار در چند جبهه نیست و از شکاف میان نهادهای مختلف بر سر اهمیت دادن به جبهه داخلی انتقاد کرد.

او گفت: اگر فردا، جبهه‌هایی از سوی حزب‌الله لبنان، انصارالله یمن و ایران گشوده شوند، روزانه، هزاران موشک به اینجا شلیک خواهد شد و من مطمئن نیستم که اسرائیل راهکاری داشته باشد.

رونن که در رویداد «تحقیقات غیرنظامی ۷ اکتبر» سخنرانی می‌کرد، گفت: اگر در جنگ ۳۴ روزه با لبنان، روزانه، ۱۰۰ تا ۲۰۰ موشک شلیک می‌شد، این تعداد ممکن است تنها تعداد روزانه موشک‌ها از شمال باشد. گنبد آهنین چه تعداد از آن‌ها را سرنگون خواهد کرد؟ هزار فروند؟ ۲ هزار یا ۳ هزار فروند؟ فاجعه عجیبی رخ خواهد داد و ما هیچ حفاظتی نداریم.

او با انتقاد از عملکرد رژیم صهیونیستی در حوزه دفاعی گفت: چطور در قبال تهدید شماره یک اسرائیل که دیروز پیدایش نشده، هیچ برنامه حکومتی برای حفاظت از شهروندان اسرائیل وجود ندارد؟

این ژنرال بازنشسته رژیم صهیونیستی افزود: اگر تهدید موشکی، تهدید شماره یک برای شهروندان اسرائیل است، چطور اسرائیل حتی یک برنامه برای استفاده از پناهگاه‌ها ندارد؟

 

منبع : همشهری آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار