| کد مطلب: ۱۱۳۲۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد

ترامپ بعد از هفت سال جزئیات دیدارش با «اون» را فاش کرد

دونالد ترامپ، نامزد ریاست جمهوری حزب جمهوری خواه آمریکا جزئیات گفتگویش با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در سال ۲۰۱۷ را فاش کرد.

ترامپ بعد از هفت سال جزئیات دیدارش با «اون» را فاش کرد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، دونالد ترامپ، نامزد ریاست جمهوری حزب جمهوری خواه آمریکا جزئیات گفتگوی خود با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در سال ۲۰۱۷ را فاش کرد.

براساس گزارش آر تی، ترامپ طی مصاحبه‌ای در این خصوص ادامه داد: او (کیم جونگ اون) به من گفت که من یک دکمه قرمز روی میز دارم، بنابراین گفتم من هم یک دکمه قرمز در دفترم دارم پس مشکلی با دکمه قرمز ندارم و از مال شما بزرگتر است و کار می‌کند.

رئیس جمهور سابق آمریکا همچنین گفت که آهنگ «راکت من» خواننده التون جان را برای کیم جونگ اون اجرا کرده است و اظهار داشت که کیم جونگ اون نباید مرد موشکی، بلکه باید مرد موشکی کوچک خوانده شود.

اولین اجلاس سران آمریکا و کره شمالی در تاریخ ۱۲ ژوئن ۲۰۱۸ در سنگاپور برگزار شد و در پی این دیدار، ترامپ گفت که سند مفصلی را با کره شمالی امضا کرده است. او تایید کرد که روند خلع سلاح هسته‌ای کره شبه جزیره بسیار سریع آغاز خواهد شد و رهبر کره شمالی سند نهایی را به عنوان شروع خوبی در روابط بین دو کشور امضا کرد و وعده تغییرات بزرگ در آینده را داد.

در همین راستا یک دیپلمات ارشد کره شمالی که اخیرا به کره جنوبی فرار کرده است، به رویترز گفت، کره شمالی می‌خواهد در صورت انتخاب مجدد دونالد ترامپ به عنوان رئیس ‌جمهور آمریکا، مذاکرات هسته‌ای با ایالات متحده را از سر بگیرد و در تلاش است تا یک استراتژی جدید مذاکره طراحی کند.

منبع : صد آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار