| کد مطلب: ۱۱۳۱۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد

واکنش حماس به بمباران مدارس در غزه

جنبش حماس در واکنش به بمباران دو مدرسه دیگر در نوار غزه، تأکید کرد که بمباران این مدارس نشاندهنده تداوم نسل‌کُشی فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی است.

واکنش حماس به بمباران مدارس در غزه

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ جنبش حماس به بمباران دو مدرسه «النصر» و «حسن سلامه» در غرب شهر غزه واکنش نشان داد.

این جنبش تأکید کرد که بمباران این مدارس بیانگر ادامه نسل‌کُشی فلسطینیان و نقض قوانین و معاهدات بین‌المللی است.

در بیانیه این جنبش آمده است: رفتار تروریستی و جنایتکارانه رژیم اشغالگر ایجاب می‌کند که جامعه جهانی و کشورهای عربی و اسلامی به مسئولیت خود در قبال آن عمل کنند.

 حماس افزود: توهم به زانو درآوردن و تسلیم کردن فلسطینیان که نتانیاهو و سرسپردگان آن در سر خود می‌پرورانند، به زودی بر سر رژیم متزلزل و بحران‌زده و ارتش شکست‌خورده اسرائیل ویران خواهد شد.

رسانه‌های فلسطین امروز اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین جنایت خود دو مدرسه «النصر» و «حسن سلامه» را هدف حملات هوایی خود قرار داد که این حمله تا به این لحظه دست‌کم ۳۰ شهید و ده‌ها زخمی بر جای گذاشته است و احتمال افزایش شمار شهدا وجود دارد.

 در همین راستا، «محمود بصل» سخنگوی دفاع شهری در غزه اعلام کرد: وضعیت شهر غزه سخت و غم انگیز است و ۸۰ درصد شهدا و مجروحان مدارس النصر و حسن سلامه کودک هستند.

با گذشت ۳۰۳ روز از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

این در حالی است که وزارت بهداشت فلسطین نیز جدیدترین آمار شهدا و مجروحان جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه را منتشر و اعلام کرد که از ابتدای عملیات طوفان الاقصی (هفتم اکتبر ۲۰۲۳) تاکنون، بیش از ۳۹ هزار و ۵۰۰ نفر در این منطقه به شهادت رسیده‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین تعداد مجروحان این جنایات را بیش از ۹۱ هزار نفر اعلام کرد.

 

منبع : ایرنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار