| کد مطلب: ۱۱۳۱۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد

چراغ سبز ترامپ برای مناظره با کاملا هریس

دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری آبان‌ماه آمریکا که پیشتر حاضر به مناطره با کامالا هریس نامزد دموکرات‌ها نشده بود، از موافقت خود با برگزاری این مناظره خبر داد.

چراغ سبز ترامپ برای  مناظره با کاملا هریس

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با برگزاری جلسه مناظره با کامالا هریس نامزد پیشتاز دموکرات‌ها در این انتخابات موافقت کرده است. قرار است این مناظره چهارم سپتامبر (۱۴شهریور) برگزار شود.

در پستی در شبکه‌های اجتماعی نوشت: مناظره فاکس نیوز در ایالت پنسیلوانیا در منطقه ای از پیش تعیین شده برگزار می‌شود.

کمیته ملی دموکرات اعلام کرده است هریس آرای کافی برای کسب نامزدی حزبش را به دست آورده است که این موضوع هریس را به اولین زن رنگین پوستی تبدیل می‌کند که موفق به کسب نامزدی حزب دموکرات می‌شود.

ترامپ گفته است که قرار بود با جو بایدن در شبکه ای‌بی‌سی نیوز مناظره کند ولی به خاطر مشکلاتی بایدن این مناظره را لغو کرده بود. ترامپ همچنین به شکایتی علیه پخش کننده و جورج استفانوپولوس یکی از مجریان این شبکه، اشاره کرد.

ترامپ در پست خود نوشت که مناظره پیش رو با هریس، دارای قوانینی مشابه مناظره قبلی خواهد بود.

اولین مناظره نامزدهای دو حزب دموکرات و جمهوری خواه با حضور بایدن و ترامپ در خردادماه برگزار شد که همین مناظره باعث شد بسیاری از اعضای حزب دموکرات خواستار کناره‌گیری بایدن از رقابت‌ها شوند.

 

منبع : ایرنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار