| کد مطلب: ۱۱۳۱۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد

ترامپ و هریس در محل ترور مناظره می کنند!

دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا با مناظره با معاون رئیس جمهور و نامزد احتمالی دموکرات‌ها موافقت کرد.

ترامپ و هریس در محل ترور مناظره می کنند!

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از نیویورک‌تایمز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر آمریکا با برگزاری مناظره انتخاباتی با کامالا هریس، معاون جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا و نامزد احتمالی دموکرات‌ها در انتخابات پنجم نوامبر موافقت کرد.

ترامپ گفته است که چهارم سپتامبر (۱۴ شهریور) آماده برگزاری این مناظره است. این مناظره در صورت برگزاری، دومین مناظره در چرخه انتخابات پیش رو و نخستین مناظره بین ترامپ و نامزد جدید دموکرات‌ها خواهد بود.

براساس پیام ترامپ در شبکه اجتماعی‌اش، این مناظره در پنسیلوانیا برگزار و مکان دقیق آن معاقبا اعلام خواهد شد. نبرد انتخاباتی در پنسیلوانیا در تعیین پیروز نهایی بسیار تأثیرگذار است. گفته می‌شود، اجرای این مناظره بر عهده برِت بایِر و مارتا مک‌کالم، مجریان شبکه فاکس‌نیوز خواهد بود.

هنوز مشخص نیست که آیا هریس با این مناظره و شرایط برگزاری آن موافقت کرده است یا خیر. نمایندگان ستاد انتخاباتی او نیز هنوز اظهارنظری دراین‌باره نکرده‌اند.

ترامپ همچنین گفته است که این مناظره با حضور مخاطبان برگزار خواهد شد. مناظره قبلی که او و بایدن برگزار کردند، در سالن خالی برگزار شد. ترامپ علاوه بر این، گفته که برای پذیرفتن هریس به عنوان نامزد جدید دموکرات‌ها «کاملا آماده» است.

از زمان کناره‌گیری ناگهانی بایدن از نامزدی حزب دموکرات و مطرح شدن نام هریس به عنوان گزینه احتمالی، ترامپ همواره مدعی شده است که انصراف بایدن و معرفی هریس، یک «کودتای داخلی در حزب دموکرات» بوده است.

ترامپ در شبکه اجتماعی خود با ابراز امیدواری از گره زدن سیاست‌های هریس به بایدن، نوشت: صدها میلیون دلار، وقت و تلاش صرف کردم تا با جو مبارزه کنم و به محض اینکه در مناظره او را شکست دادم، آنها یک نامزد دیگر به گود فرستادند!

منبع : مهر

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار