| کد مطلب: ۱۱۲۹۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد

درصد اسرائیلی‌ها، نتانیاهو را مسئول ۷ اکتبر می‌دانند

ایهود باراک نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ۸۰ درصد اسرائیلی‌ها، نتانیاهو را مسئول عملیات ۷ اکتبر حماسمی‌دانند.

درصد اسرائیلی‌ها، نتانیاهو را مسئول ۷ اکتبر می‌دانند

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، باراک امروز چهارشنبه در گفتگو با شبکه خبری سی‌ان‌ان تاکید کرد که از هر 5 اسرائیلی، 4 نفر بنیامین نتانیاهو را مسئول عملیات 7 اکتبر می‌دانند.

باراک در مورد بحران در روابط رژیم صهیونیستی و آمریکا بیان کرد که مشکل در روابط با واشنگتن جو بایدن و دولت دموکرات نیست بلکه خود نتانیاهو است.

وی همچنین گفت که باور صحبت‌های نتانیاهو در کنگره اشتباه است و آمریکایی‌ها ابزار لازم را برای درک اینکه وی آنها را گمراه می‌کند، ندارند.

نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه قرار است برای جلب حمایت بیشتر ایالات متحده در جنگ غزه، در کنگره آمریکا سخنرانی کند.

این در حالی است که شمار زیادی از سیاستمدارهای آمریکایی به ویژه از حزب دموکرات جلسه سخنرانی وی در کنگره را تحریم کردند.

علاوه بر صداهای انتقادی فراوان جامعه جهانی و آمریکایی‌ها از جنایت‌های دولت رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها در غزه و همچنین کرانه باختری، در داخل سرزمین‌های اشغالی نیز بسیاری از جمله باراک خواهان پایان یافتن جنگ غزه هستند.

با گذشت نزدیک به 10 ماه از جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها، وزارت بهداشت غزه در آخرین آمار خود از شهادت بیش از 39 هزار فلسطینی در این مدت خبر داده است.

 

منبع : تسنیم

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار