| کد مطلب: ۱۱۲۹۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد

اعلام حمایت رسمی رهبران دموکرات‌های کنگره از هریس

رهبران دموکرات‌های دو مجلس کنگره ایالات متحده به طور رسمی حمایت خود را از نامزدی کامالا هریس اعلام کردند.

اعلام حمایت رسمی رهبران دموکرات‌های کنگره از هریس

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛  رهبران دموکرات‌های دو مجلس کنگره ایالات متحده به طور رسمی حمایت خود را از نامزدی کامالا هریس اعلام کردند.

چاک شومر، رهبر اکثریت سنا، در حالی که در کنار حکیم جفریس، رهبر اقلیت مجلس نمایندگان ایستاده بود، اعلام کرد که از کامالا هریس، معاون رئیس جمهور برای نامزدی حزب دموکرات در انتخابات 2024 حمایت می‌کند.

شومر گفت: «اکثریت قریب به اتفاق سناتورهای حزب من به سرعت و با اشتیاق از او حمایت کردند، بنابراین اکنون که این روند از پایین به بالا انجام شده است، امروز اینجا هستیم تا از معاون رئیس جمهور کامالا هریس حمایت کنیم».

جفریس هم در این رویداد اعلام کرد که از کامالا هریس، معاون رئیس جمهور برای نامزدی ریاست جمهوری این حزب حمایت می‌کند. او گفت: «رئیس جمهور جو بایدن تصمیم فداکارانه‌ای گرفته است که مشعل را به معاون رئیس جمهور کامالا هریس، که آماده، مایل و قادر است ما را به سوی آینده هدایت کند، گرفته است. کامالا هریس و نامزدی او باعث هیجان و انرژی بخشیدن به گروه دموکرات مجلس نمایندگان، حزب دموکرات و ملت شده است». جفریس با تمجید از شایستگی‌های او گفت: «معاون رئیس‌جمهور هریس نامزدی را از پایین به بالا و نه از بالا به پایین به دست آورده است». جفریس گفت: «من مفتخرم که قویاً حمایت خود را از کامالا هریس به عنوان چهل‌وهفتمین رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا اعلام کنم».

پیش از این هریس که در پی کناره‌گیری جو بایدن از ادامه رقابت‌ها آمادگی خود را برای نامزدی انتخابات اعلام کند، توانسته بود حمایت چهره‌های شاخص حزب خود از جمله، جو بایدن، کلینتون‌ها، نانسی پلوسی و بیست فرماندار دموکرات را به دست آورد. حزب دموکرات قرار است تا پایان دهه اول ماه آگوست به طور رسمی نامزد خود را اعلام کند.

 

منبع : اکو ایران

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار