| کد مطلب: ۱۱۲۹۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد

پیشگویی بابا وانگا؛ اروپا نیست و نابود می‌شود؟

او در پیش بینی خود درباره قاره اروپا ادعا کرده بود که در سال ۲۰۲۵ جنگی در آن قاره رخ خواهد داد و گفته بود: "رویدادی که جرقه‌ای برای نابودی بشریت است یک درگیری نامشخص در اروپا خواهد بود که جمعیت آن قاره را از بین می‌برد".

پیشگویی بابا وانگا؛ اروپا نیست و نابود می‌شود؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین، بابا وانگا در سال ۱۹۹۶ درگذشت و از آن زمان به این سو به شخصیتی مهم در میان معتقدان به پیشگویی و نظریه پردازان توطئه تبدیل شده است. "بابا وانگا" پیشگوی افسانه‌ای نابینا هشدار داده بود که پایان قاره اروپا از راه خواهد رسید. او در هشدار خود ادعا کرده بود که زمان پایان قاره اروپا احتمالا در سال ۲۰۲۵ میلادی آغاز می‌شود و جمعیت آن قاره را از بین خواهد برد.

براساس این گزارش به نقل از اکسپرس، "ونگلیا پاندوا گوشترووا" زن درگذشته بلغاری که با نام "بابا وانگا" نیز شناخته می‌شود "نوستراداموس بالکان" لقب گرفته بود. او در سال ۱۹۱۱ متولد شد و گفته می‌شود دارای توانایی‌های پیشگویانه بود.

این فرد نابینای بلغاری که از کودکی نابینا بود ادعا کرده بود که می‌تواند آینده را ببیند قدرتی که او آن را به گردبادی نسبت داد که باعث نابینا شدن اش شده بود.

این توانایی‌های ادعایی برای اولین بار در جنگ جهانی دوم او را مورد توجه عموم قرار داد و افرادی مانند "بوریس سوم" تزار بلغارستان و "لئونید برژنف" رهبر وقت شوریوی ظاهرا شخصا با او مشورت کرده بودند. بابا وانگا در سال ۱۹۹۶ درگذشت.

او در پیش بینی خود درباره قاره اروپا مدعی شده بود که در سال ۲۰۲۵ میلادی جنگی در آن قاره رخ خواهد داد و گفته بود: "رویدادی که جرقه‌ای برای نابودی بشریت است یک درگیری نامشخص در اروپا خواهد بود که جمعیت آن قاره را از بین می‌برد".

در رخداد‌هایی نزدیک به پیش بینی او جنگ در اوکراین ادامه دارد، ژاپن زمین لرزه‌ای ویرانگر را در سال جاری تجربه کرد و جنگ اسرائیل علیه فلسطین نیز ادامه دارد. هم چنین، مرگ "الکسی ناوالنی" چهره سرشناس اپوزیسیون روسیه و مخالف پوتین نیز توجهات را به این جلب کرد که رهبران روسیه بار‌ها غرب را تهدید به جنگ کرده اند.

منبع : فرارو

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار