| کد مطلب: ۱۱۲۹۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد

ادعای نتانیاهو: عملیات یمن پیامی برای دشمنان ما است

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی شنبه شب در واکنش به حملات هوایی این رژیم به زیرساخت‌های غیرنظامی یمن در اظهاراتی، مدعی شد: عملیات یمن پیامی برای دشمنان ما است.

ادعای نتانیاهو: عملیات یمن پیامی برای دشمنان ما است

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ نتانیاهو با بیان این ادعا که هر کسی به رژیم صهیونیستی حمله کند، بهای سنگینی پرداخت خواهد کرد، مدعی شد: حوثی‌ها (انصارالله) بخش جدایی ناپذیری از محور ایران همانند حماس و حزب الله هستند و این عملیات در یمن پیامی برای تمام دشمنان‌ ما در هر جا که هستند، است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه ادعا کرد: بندری که ما به آن حمله کردیم برای مقاصد نظامی استفاده می‌شود و منطقه مهمی برای ورود سلاح های مرگبار از ایران به حوثی‌ها است.

نتانیاهو در ادامه با تکرار اظهارات بی اساس و نخ‌نمای خود علیه ایران، مدعی شد: هر کسی که می‌خواهد خاورمیانه باثباتی ببیند باید علیه محور ایران کار کند و از موضع (رژیم) اسرائیل علیه آن در همه جا حمایت کند.

به نقل از رسانه‌های یمنی، هواپیماهای رژیم اشغالگر در این حمله یک مخزن نفت را هدف قرار داد که منجر به وقوع آتش سوزی گسترده‌ای در مناطق اطراف آن شد.

رسانه‌های یمنی گزارش دادند که این حمله با استفاده از جنگنده‌های اف ۳۵ صورت گرفته است.

یک مقام آمریکایی در گفت وگو با وبگاه عبری واللا، حمله جنگنده‌های اف ۳۵ اسرائیلی به الحدیده را تائید کرد و این حملات را در واکنش به حمله پهپادی به تل‌آویو برشمرد.

به گفته این مقام آمریکایی، حمله توسط رژیم اسرائیل و در پاسخ به حمله پهپادی روز گذشته (جمعه) یمن به تل آویو صورت گرفت.

 

منبع : ایرنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار