| کد مطلب: ۱۱۲۹۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد

بالا گرفتن دعوای دموکرات‌ها؛ بایدن: به من خیانت کردید

دو منبع آگاه آمریکایی گفتند که جو بایدن از افزایش فشارهای حزب دموکرات و برخی از سران آن برای کنار رفتن از انتخابات، به شدت عصبانی است.

بالا گرفتن دعوای دموکرات‌ها؛ بایدن: به من خیانت کردید

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، «رئیس‌جمهور جو بایدن احساس می‌کند به او خیانت شده است». این را دو منبع مطلع آمریکایی درباره افزایش فشارها برای انصراف او از انتخابات به شبکه ان‌بی‌سی نیوز گفتند.

به گفته این دو منبع، «رئیس‌جمهور جو بایدن در حالی که با بزرگترین بحران زندگی سیاسی‌اش روبرو می‌شود، احساس می‌کند توسط بسیاری از دموکرات‌ها از جمله برخی از رهبران ارشد آسیب دیده و به او خیانت شده است».

طبق گزارش ان بی سی نیوز، بسیاری از سران حزب دموکرات در محافل خصوصی درباره اینکه ادامه حضور بایدن در انتخابات ابراز تردید کرده‌اند.

پیش از این در خبرها آمده بود که باراک اوباما رئیس‌جمهور اسبق آمریکا، چاک شومر رهبر سناتورهای دموکرات و نانسی پلوسی چهره شناخته شده دموکرات‌ها در مجلس نمایندگان از بایدن می‌خواهند از انتخابات انصراف دهد.

یک منبع نزدیک به بایدن گفت: «آیا همه ما نمی‌توانیم به خاطر بیاوریم افرادی که می‌خواهند جو بایدن را بیرون کنند، همانهایی هستند که به معنای واقعی کلمه برای ما دونالد ترامپ را به ارمغان آوردند؟ اوباما، پلوسی و شومر در سال ۲۰۱۵، به نفع هیلاری کلینتون بایدن را کنار زدند. آنها آن زمان اشتباه کردند و اکنون هم اشتباه می‌کنند».

شبکه ان بی سی نیوز در گزارش خود از لحن تند منبع نزدیک به بایدن خطاب به رهبران ارشد حزب دموکرات ابراز شگفتی کرد.

این منبع افزود: «نتیجه همه اینها در سال ۲۰۱۶ چه شد؟ شاید باید از سال ۲۰۱۶ درس عبرت بگیریم. یکی از این درس‌ها، همین نظرسنجی‌های مزخرف است. می‌توانید این موضوع را از کلینتون بپرسید. شاید جو بایدن بیشتر از اوباما، پلوسی و شومر با مردم واقعی آمریکا در ارتباط باشد».

منبع : فارس

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار