| کد مطلب: ۱۱۲۸۰۶۸
لینک کوتاه کپی شد

بایدن: اشتباهاتی دارم، اما از انتخابات کنار نمی‌کشم

ممکن است متوجه شده باشید که از زمان مناظره، مطبوعات و مردان و زنان به من ضربه می‌زنند. من اشتباهات زیادی می‌کنم. به این خاطر که برخی اوقات اسامی را با هم اشتباه می‌گیرم. دونالد ترامپ هم از این اشتباهات دارد، اما کمتر کسی به او توجه می‌کند.

بایدن: اشتباهاتی دارم، اما از انتخابات کنار نمی‌کشم

به گزارش  آرمان ملی آنلاین ؛ «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ این کشور، در جریان کارزار انتخاباتی در میشیگان گفت: «ممکن است متوجه شده باشید که از زمان مناظره، مطبوعات و مردان و زنان به من ضربه می‌زنند. من اشتباهات زیادی می‌کنم. به این خاطر که برخی اوقات اسامی را با هم اشتباه می‌گیرم. دونالد ترامپ هم از این اشتباهات دارد، اما کمتر کسی به او توجه می‌کند.»

وی ادامه داد: «شاید متوجه شده‌اید که گمانه‌زنی‌های زیادی این اواخر درباره من مطرح شده است. اینکه جو باید چه کند؟ باید در رقابت‌های انتخاباتی بماند؟ باید خارج شود؟ اما پاسخ من این است؛ من در این رقابت می‌مانم و ما پیروز می‌شویم. من این رویه را تغییر نمی‌دهم.»

رئیس‌جمهور آمریکا ادامه داد: «آن‌ها می‌گویند کارزار انتخاباتی من دارد از هم می‌پاشد. من کاندیدای حزب دموکرات هستم، تنها دموکرات یا جمهوری‌خواهی که دونالد ترامپ را شکست داده و من دوباره او را شکست خواهم داد.»

به نقل از خبرگزاری رویترز، بایدن در یک کارزار دیگر در دیترویت به جمعیت هوادارش گفت از رقابت‌ها کناره‌گیری نمی‌کند و هشدار داد که ترامپ جمهوری‌خواه یک تهدید جدی است.

بایدن ۸۱ساله که تلاش می‌کند تا بحث‌ها درباره هوشیاری و سلامت عقلی‌اش را تغییر دهد، به دنبال تقویت کارزار انتخاباتی خود پس از نخستین مناظره انتخاباتی ۲۷ ژوئن با ترامپ است که به مذاق دموکرات‌ها خوش نیامده است. از زمان این نخستین مناظره، ده‌ها قانونگذار به رئیس‌جمهور آمریکا تاکید کرده‌اند تا از رقابت‌ها کناره‌گیری کند و به حزب اجازه دهد تا کاندیدای دیگری را برگزیند.

ترامپ: کارت حرف ندارد جو!

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا در بیانیه‌ای به گاف‌های تازه بایدن، خصوصا اینکه بایدن نام و سمت ترامپ و «کامالا هریس» معاون خودش را ترکیب کرد، واکنش نشان داد.

در جریان مراسمی از بایدن پرسیده شد که آیا نگرانی‌ای در مورد توانایی کامالا هریس برای حکومت دارد، در صورتی که او به جای بایدن در صدر جدول قرار گیرد یا خیر. بایدن در سخنانی عجیب پاسخ داد: «اگر فکر می‌کردم او (مونث) صلاحیت رئیس‌جمهور شدن را ندارد، نمی‌آمدم معاون رئیس‌جمهور ترامپ را به‌عنوان معاون رئیس‌جمهور انتخاب کنم.»

بایدن این گفته‌هایش را تصحیح نکرد و این کلیپ بارها از سوی کمپین ترامپ در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد. ترامپ که به نظر از این اشتباه شادمان شده، این کلیپ را بارها در شبکه اجتماعی «تروث سوشال» به اشتراک گذاشت.

ترامپ نوشت: «جو حقه‌باز، کنفرانس مطبوعاتی «مهم» خودش را با این جمله شروع کرد که «اگر فکر می‌کردم او صلاحیت ندارد، معاون رئیس‌جمهور ترامپ را به‌عنوان معاون رئیس‌جمهور انتخاب نمی‌کردم.» کارت حرف ندارد جو! »

دونالد ترامپ همچنین بعدا کلیپ‌هایی از سخنرانی بایدن منتشر کرد، از جمله زمانی که او قصد داشت عبارت «رئیس ستاد ارتش» را به زبان بیاورد و به اشتباه او را «فرمانده کل قوا» خطاب کرد، عنوانی که در اختیار شخص رئیس‌جمهور آمریکاست.

ترامپ همچنین نوشت: «جو حقه‌باز یک مورد سندرم آشفتگی ترامپ دارد!» این عبارت توسط ترامپ برای اشاره به کسانی که در مورد او به شیوه‌ای منفی صحبت می‌کنند، استفاده شده است.


 

منبع : ايسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار