| کد مطلب: ۱۱۲۸۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد

اسرائیل به خودروی ارتش لبنان حمله کرد

منابع رسانه‌ای عصر امروز (جمعه) از حمله نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به خودرو حامل نیروهای ارتش لبنان در جنوب این کشور خبر دادند.

اسرائیل به خودروی ارتش لبنان حمله کرد

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛  شبکه روسیا الیوم در این باره گزارش داد: نظامیان رژیم اسرائیلی از روستای مرزی «الغجر» تیراندازی کردند و خودروی ارتش لبنان مستقیما مورد اصابت قرار گرفت.

طبق این گزارش،  سربازان ارتش لبنان از این حمله جان سالم به در بردند و تلفات جانی گزارش نشده است.

رسانه های لبنانی نیز گزارش دادند که این خودرو در نزدیکی شهرک «الوازنی» مستقیما مورد اصابت چهار گلوله قرار گرفت، اما افسران به طور معجزه آسایی از این حمله جان سالم به در بردند.

ز زمان آغاز جنگ غزه مرزهای لبنان و اراضی اشغالی نیز شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی است. حزب‌الله لبنان بر توقف جنگ غزه به‌عنوان شرط خود برای توقف حملاتش علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرده است.

حملات حزب‌الله لبنان که در حمایت از مقاومت غزه و پاسخ به حملات رژیم اشغالگر به غیرنظامیان در جنوب لبنان انجام می‌شود، به کابوسی برای شهرک‌نشینان صهیونیست تبدیل شده است که چند ماهی است از ترس، از مناطق شمال اراضی اشغالی فرار کرده‌اند.

به گزارش رسانه‌های عبری ده‌ها شهرک در شمال اراضی اشغالی به دلیل حملات حزب‌الله تخلیه شده و این مناطق شبیه شهر ارواح شده است. ساکنان شهرک‌های شمالی می‌گویند کابینه نتانیاهو آن‌ها را به حال خودشان رها کرده است و فکری برای حل بحران مناطق شمالی نمی‌کند.

 

منبع : ايسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار