| کد مطلب: ۱۱۲۷۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد

وزیر دفاع اسبق اسرائیل تاریخ نابودی اسرائیل را فاش کرد

وزیر دفاع اسبق اسرائیل ادعا کرد: نتانیاهو تا حد زیادی مسئول حمله هفتم اکتبر است و وی در طول چندین سال از حیات سیاسی اش، از طریق آزاد کردن رهبران حماس مانند احمد یاسین و یحیی السنوار و بیش از هزار تن دیگر از اعضای آن از زندان در چارچوب توافق های قبلی آزادی اسرا، باعث طولانی شدن عمر این جنبش فلسطینی شد.

وزیر دفاع اسبق اسرائیل تاریخ نابودی اسرائیل را فاش کرد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، «اویگدور لیبرمن» رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» با انتقاد شدید از مدیریت کابینه کنونی رژیم صهیونیستی درباره جنگ علیه نوار غزه و ناکامی اش در جلوگیری از عملیات مقاومت فلسطین در هفتم اکتبر گذشته گفت در صورتی که ائتلاف حاکم و کنست کنونی تا سال ۲۰۲۶ در قدرت بمانند اسرائیل نابود خواهد شد.

براساس این گزارش به نقل از فلسطین الیوم، لیبرمن در گفتگو با روزنامه معاریو گفت: بنیامین نتانیاهو، اسرائیل را به سوی ویرانی سوق می دهد و هیچ اطلاعی درباره مدیریت امور ندارد. بلکه او فقط برای ماندن در قدرت برای طولانی ترین مدت ممکن تلاش می کند.

رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» افزود: اسرائیل، با تهدید علیه موجودیتش مواجه است و بحران چند بعدی سیاسی، اقتصادی و امنیتی را پشت سر می گذارد که بزرگترین بحران از زمان اعلام موجودیت آن است.

اویگدور لیبرمن همچنین تصریح کرد: سراسر حاکمیت سیاسی در اسرائیل، بیمار است و لابی های منفعت گرایانه امروزه در همه امور دست بالا را دارند.

وزیر دفاع اسبق اسرائیل همچنین با ادعان به ناکامی این رژیم در تعامل با جنبش حماس، ادعا کرد: نتانیاهو تا حد زیادی مسئول حمله هفتم اکتبر است و وی در طول چندین سال از حیات سیاسی اش، از طریق آزاد کردن رهبران حماس مانند احمد یاسین و یحیی السنوار و بیش از هزار تن دیگر از اعضای آن از زندان در چارچوب توافق های قبلی آزادی اسرا، باعث طولانی شدن عمر این جنبش فلسطینی شد.

رئیس «حزب اسرائیل خانه ما» در سرزمین های اشغالی فلسطین در پایان گفت: در صورتی که مقامات کابینه کنونی اسرائیل، اندکی گسترده تر از چارچوب محدود ذهنی شان فکر می کردند عملیات هفتم اکتبر روی نمی داد.

روز گذشته نیز «دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد: در دفاع از اتباع اسرائیلی در هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) آمکاده نبودیم و شکست خوردیم.

هاگاری افزود: هفتم اکتبر از روزهای سخت اسرائیل است و ارتش در دفاع از شهرک بئیری شکست خورد.

وی افزود: در ماه‌های آینده نتایج همه تحقیقات درخصوص حمله (طوفان الاقصی) را ارائه خواهیم کردیم.

هاگاری در بخش دیگری از سخنانش بار دیگر اعتراف کرد که نظامیان ما در جنگ غزه اشتباهات فاحشی مرتکب شدند و باید به آن اعتراف کرد.

منبع : ایرنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار