| کد مطلب: ۱۱۲۶۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد

ترامپ: بایدن کنار می‌کشد و ما کامالا هریس را خواهیم داشت

نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ادعا کرد که رقیب دموکراتش قصد کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی را دارد.

ترامپ: بایدن کنار می‌کشد و ما کامالا هریس را خواهیم داشت

به گزارش آرمان ملی آنلاین، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۰ و نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ماه نوامبر در این کشور مدعی شد جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در حال کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی است و کامالا هریس، معاون او را هم خیلی بد و افتضاح توصیف کرد.

این در حالی است که جو بایدن، نامزد حزب دموکرات به‌طور علنی هیچ نشانه‌ای از قصد خود برای عقب‌نشینی از انتخابات نشان نداده است و روز چهارشنبه نیز یک نشست مجازی با فرمانداران ایالات متحده برگزار کرد تا به آنها مطمئن اطمینان دهد که به کار خود ادامه خواهد داد.

با این حال دونالد ترامپ در یک ویدیو خطاب به فردی ناشناس بدون اشاره مستقیم به نام جو بایدن می‌گوید: «می‌دانید او در حال کنار رفتن از این رقابت است و این، بدان معنی است که ما کامالا هریس را خواهیم داشت.»

او که این ویدیو را در شبکه «تروث سوشال» خود منتشر کرد و به نظر می‌رسد داخل خودروی مخصوص بازی گلف نشسته است، در ادامه می‌دهد: «من فکر می‌کنم که او (کامالا هریس) بهتر خواهد شد. اما او رقت‌انگیز و افتضاح است.»

ترامپ همچنین می‌گوید: «آنها به تازگی اعلام کرده‌اند که او (بایدن) احتمالا استعفا می‌دهد.»

پس از برگزاری اولین مناظره انتخاباتی دونالد ترامپ و جو بایدن در ۲۷ ژوئن به دلیل عملکرد ضعیف بایدن در آن و افزایش نگرانی‌ها نسبت به سلامت ذهنی و شناختی او، بسیاری در آمریکا، از جمله دموکرات‌ها خواستار جایگزینی بایدن با فردی مناسب برای حضور در انتخابات شدند.

طبق نظرسنجی‌های جدید نیز درصد بالایی از رای‌دهندگان آمریکایی نگرانند که جو بایدن از سلامتی کافی برای یک دوره ریاست جمهوری دیگر برخوردار نیست و در صورت به قدرت رسیدن دوباره، قادر به انجام وظایف خود نخواهد بود.

منبع : ايسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار