| کد مطلب: ۱۱۲۶۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد

۲۵ نماینده دموکرات خواهان کناره‌گیری بایدن شدند

یکی از نمایندگان دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرده است که ۲۵ نماینده دموکرات خواهان کناره گیری جو بایدن از رقابت‌های انتخاباتی هستند. براساس نظرسنجی ایپسوس که بعد از پایان مناظره نمایش داده شده است، از هر سه دموکرات یک نفر اعتقاد دارد که جو بایدن باید به رقابت‌های انتخاباتی خود پایان دهد.

۲۵ نماینده دموکرات خواهان کناره‌گیری بایدن شدند

به گزارش آرمان ملی آنلاین، تعدادی از دموکرات‌ها برای حضور بایدن به عنوان نماینده دموکرات‌ها در انتخابات ۲۰۲۴ تردید دارند و برخی به دنبال آن هستند تا از وی بخواهند که کناره‌گیری کند.

براساس این گزارش، تعدادی از دموکرات‌ها برای حضور بایدن به عنوان نماینده دموکرات‌ها در انتخابات ۲۰۲۴ تردید دارند و برخی خواهان کناره‌گیری او هستند.

رویترز در این گزارش با اشاره به نگرانی دموکرات‌ها از ضعف بایدن در مناظرات، بیان می‌کند که یکی از نمایندگان دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرده است که ۲۵ نماینده دموکرات خواهان کناره گیری جو بایدن از رقابت‌های انتخاباتی هستند.

براساس نظرسنجی ایپسوس که بعد از پایان مناظره نمایش داده شده است، از هر سه دموکرات یک نفر معتقد است که جو بایدن باید به رقابت‌های انتخاباتی خود پایان دهد.

لوید داگت، نماینده دموکرات کنگره آمریکا که خود را اولین نماینده‌ای می‌داند که خواهان کناره‌گیری بایدن بود، در مصاحبه‌ای با ان‌بی‌سی اعلام کرد که امیدوار است سایر دموکرات‌ها از وی پیروی کنند.

نانسی پلوسی رییس پیشین مجلس نمایندگان آمریکا نیز در مصاحبه‌ای با اشاره به عملکرد موفق بایدن در قانونگذاری، اعلام کرد که این مشروع است که بدانیم که آیا این مناظره یک اتفاق گذرا بوده یا یک مشکل گسترده است. پلوسی در ادامه اعلام کرد که باید عملکرد ترامپ نیز مورد بررسی دقیق قرار بگیرد.

روز جمعه، هیئت تحریریه نیویورک تایمز از بایدن ۸۱ساله خواست تا از این رقابت خارج شود. آن‌ها گفتند دموکرات‌ها باید نامزد بهتری برای جایگزینی بایدن پیدا کنند. هیئت تحریریه نیویورک تایمز به نقل از دموکرات‌ها اذعان کردند که بایدن با ترامپ هم‌تراز نیست.

همچنین بر اساس نظرسنجی شبکه خبری سی‌بی‌اس آمریکا که پس از اولین مناظره برای انتخابات ۲۰۲۴ انجام شده، ۷۲ درصد از مردم این کشور جو بایدن را دارای توانایی شناختی برای ریاست جمهوری نمی‌دانند.

اولین مناظره انتخاباتی جو بایدن و دونالد ترامپ روز پنج شنبه ۲۷ ژوئن به میزبانی شبکه سی‌ان‌ان به مدت حدود ۱۰۰ دقیقه برگزار شد. نامزدها در مورد اقتصاد، سیاست خارجی، کووید، سقط جنین و مهاجرت ایالات متحده بحث کردند اما ناظران در مناظره ریاست جمهوری متوجه شدند بایدن ضعیف و ناتوان به نظر می‌رسد درحالیکه جمله‌های خود را به سختی به پایان می‌برد و کلمات را هنگام صحبت کردن با مشکل ادا می‌کند.

منبع : تسنیم

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار