| کد مطلب: ۱۱۲۶۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد

بن گویر تهدید به استعفا کرد/ جنگ متوقف شود در کابینه نمی‌مانم

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی تهدید کرد که در صورت توقف جنگ علیه حماس از کابینه بنیامین نتانیاهو استعفا می‌دهد.

بن گویر تهدید به استعفا کرد/ جنگ متوقف شود در کابینه نمی‌مانم

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه در مصاحبه با رسانه‌های عبری گفت: توافق با حماس ممنوع است. تنها باید با آنها جنگید. اگر جنگ متوقف شود من در کابینه نمی‌مانم. چگونه بدون جنگ ممکن است که نخست وزیر و وزیر جنگ بفهمند که رسیدن به یک توافق با حماس محال است. می‌دانیم که آنها چه می‌خواهند. آنها می‌خواهند ما را بکشند. نخست وزیر به خوبی می‌دانست که در صورت توقف جنگ من در دولت نمی‌مانم. درباره شمال نیز همین موضوع صدق می‌کند. باید جنگی در شمال علیه حزب‌الله انجام دهیم. من با زبان تهدید با نخست وزیر صحبت نمی‌کنم. ما باید وارد جنگی شویم.

وی افزود: می‌خواستم در ارتش خدمت کنم اما به من اجازه ندادند. قهرمانانی را دیدم که به من گفتند تو رئیس ستاد نیستی. برای همه روشن شد که من درست می‌گفتم و شما همه اشتباه می‌کردید.

همچنین «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بعد از جلسه ارزیابی وضعیت شهر رفح در اظهاراتی بی‌اساس مدعی شد: جنبش حماس خسته است و قادر به بازیابی قدرت خود نیست. ارتش به عملیات خود ادامه می‌دهد تا حماس نتواند قدرت خود را بازیابد.

در این راستا «بتسلئیل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی از بن گویر انتقاد و تاکید کرد: ما شاهد شکستی کامل درباره جبهه داخلی در جامعه عربی در داخل فلسطین اشغالی هستیم. جبهه‌ای که نباید در راستای تهدیدات آن را نادیده بگیریم جبهه داخلی است. پلیس و حامیان آن در جمع آوری صدها هزار سلاح غیرقانونی در جامعه عربی شکست سختی خورده‌اند.

وی افزود: ما خواهان عمل هستیم نه حرف. باید تمام این سلاح‌ها جمع آوری شود چرا که خطرناک است.

بن گویر در پاسخ به این انتقاد گفت: اظهارات اسموتریچ باعث می‌شود تا چپ‌گراها خوشحال شوند.

 

منبع : ايسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار