| کد مطلب: ۱۱۲۶۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد

مک کارتی: بایدن خودش کنار نمی رود؛ دموکراتها گزینه جدید معرفی کنند

رئیس مجلس سابق نمایندگان آمریکا گفته از آنجا که فکر نمی‌کند بایدن خودش از رقابت‌های انتخاباتی کناره گیری کند، برای همین حزب دموکرات باید کاندیدای جدیدی را بیابد «چون شما نمی‌توانید با بایدن مذاکره کنید.»

مک کارتی: بایدن خودش کنار نمی رود؛ دموکراتها گزینه جدید معرفی کنند

به گزارش آرمان ملی آنلاین؛ اظهارات کوین مک کارتی، رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا در پی عملکرد ضعیف جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در مناظره روز پنجشنبه با ترامپ مطرح شده است.

به نقل از پایگاه خبری هیل، کارزار بایدن و کاخ سفید نیز اعلام کرده‌اند که بایدن جایی نمی‌رود و به حضورش در رقابت‌های انتخاباتی ادامه خواهد داد.

مک کارتی همچنین افزود، برای دموکرات‌ها تقریبا غیرممکن است که بایدن را بدون آنکه خودش بخواهد، کنار بگذارند و شخص دیگری را جایگزین کنند.

وی افزود: «آنها خودشان این مشکل را ایجاد کردند و تنها راه این است که جو بایدن خودش از رقابت‌ها کناره گیری کند. بایدن هم به کاندیداتوری خود ادامه می‌دهد و کناره گیری نمی‌کند. چرا؟ چون همسرش جیل هیچکدام از اینها را نمی‌خواهد.»

مک کارتی همچنین با یادآوری صحبت‌ها و گفت‌وگوهایش با بایدن در دورانی که رئیس مجلس نمایندگان آمریکا بود، گفت: «فهمیدم وقتی با او صحبت می‌کردم، نمی‌توانستم کاری از پیش ببرم. او فقط درباره خودرو صحبت می‌کرد. شما باید با کارمندانش حرف بزنید.»

رئیس مجلس نمایندگان سابق آمریکا همچنین افزود: «بهترین زمان برای کناره گیری بایدن از رقابت‌های انتخاباتی سال قبل بود. مشکل او، سنش است. اما این چیزی نیست که او عنوانش کند. اعمال و رفتارش دقیقا این را نشان می‌دهد. همه می‌دانند که او همان شخصی نیست که قبلا بود.»

 

منبع : ايسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار