| کد مطلب: ۱۱۲۳۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد

حمله گسترده حزب الله به اسرائیل با شلیک 100 موشک

رسانه‌های اسرائیلی صبح امروز چهارشنبه از شلیک دست‌کم ۱۰۰ راکت از خاک لبنان به سوی منطقه الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

حمله گسترده حزب الله به اسرائیل با شلیک 100 موشک

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ رادیو ارتش رژیم صهیونیستی با تایید شلیک دست‌کم ۱۰۰ راکت از جنوب لبنان به سوی شمال فلسطین اشغالی اعلام کرد که حزب‌الله در این حمله به طور مشخص منطقه صفد و طبریا را هدف قرار داد.
سایر رسانه‌های اسرائیلی نیز با انتشار این خبر اعلام کردند که هنوز از تلفات یا خسارات احتمالی گزارشی دریافت نشده است. اما خبرهایی از اصابت یکی از این راکت‌ها به کارخانه‌ای در شهرک صهیونیست‌نشین سعسع در الجلیل و آتش‌سوزی در تقاطع حانینا در جنوب صفد منتشر می‌شود.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کردند که از سال ۲۰۰۶ تاکنون، این نخستین بار است که راکت‌های حزب الله به منطقه طبریا در اراضی اشغالی اصابت کرده است.
لحظاتی پس از انتشار این خبر سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد پس از هشدارهایی که «لحظاتی پیش» در شمال فلسطین اشغالی فعال شد، شلیک حدود ۹۰ راکت از خاک لبنان رصد شد. برخی از راکت‌ها رهگیری شد اما برخی دیگر به چند منطقه در شمال اصابت کرد. امری که موجب وقوع آتش‌سوزی در این مناطق شد و همه جزئیات در دست بررسی است.

لحظاتی پس از حمله حزب‌الله لبنان به منطقه الجلیل، توپخانه‌های اسرائیل نیز اطراف شهرک‌ها و روستاهای مرزی در جنوب لبنان را هدف قرار دادند.

پس از آن دور جدیدی از حملات راکتی حزب‌الله لبنان آغاز شد و این بار دست‌کم ۱۰ راکت به سوی جولان اشغالی سوریه شلیک شد. برخی منابع نیز از شنیده شدن صدای انفجار در عکا و هکریوت در اراضی اشغالی خبر دادند.
شورای منطقه‌ای مروم هلیل در الجلیل از ساکنان شهرک‌های اسرائیلی خواست که در نزدیکی پناهگاه‌ها و مناطق امن باقی بمانند.

خبرنگار شبکه الجزیره نیز از فعال شدن مجدد آژیرهای هشدار در سعسع، زیفون و دوویو در نزدیکی مرزهای لبنان خبر داد و گفت که حزب‌الله لبنان، تنها در پنجمین دور حملات صبح امروز خود علیه منطقه الجلیل الاعلی، ۳۰ راکت شلیک کرده است.
پس از آن بود که ارتش رژیم صهیونیستی شلیک بیش از ۱۰۰ راکت به سوی اراضی اشغالی طی چند مرحله به سوی صفد، طبریا، الجلیل و شمال منطقه غور اردن را تایید کرد.

 

منبع : فارس

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار