| کد مطلب: ۱۰۹۵۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد

واکنش انصار الله به تجاوزات اخیر آمریکا به عراق و سوریه

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از ایرنا؛ هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در راس هیأتی از این جنبش با ابراهیم کالین رئیس سازمان اطلاعات ترکیه در دوحه پایتخت قطر دیدار کرد. خبرگزاری آناتولی ترکیه گزارش داد، طرفین در این دیدار در مورد اوضاع جاری در غزه و راه‌های توقف جنگ و شکستن محاصره این باریکه، ورود کمک‌های بشردوستانه و نیازهای اساسی مردم غزه و آخرین تحولات مربوط به مذاکرات برای مبادله اسرا با رژیم صهیونیستی گفت وگو و تبادل نظر کردند. دو طرف همچنین تاکید کردند که تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس پایه و اساس ثبات و آرامش در منطقه است.

واکنش انصار الله  به تجاوزات اخیر آمریکا به عراق و سوریه

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از تسنیم؛  دفتر سیاسی جنبش انصار الله اعلام کرد: تجاوز به عراق و سوریه در چارچوب حمایت آمریکا از دشمن اسرائیلی با هدف تداوم جنایات این رژیم علیه مردم فلسطین در غزه صورت می‌گیرد.این اقدامات متجاوزانه آمریکا، منطقه را به سمت و سوی درگیری گسترده‌تر می‌کشاند و این امر صلح و امنیت بین‌المللی را تهدید می‌کند.

 انصار الله  یمن در ادامه تاکید کرد واشنگتن  به جای هدف قرار دادن کشورها و مردم منطقه، می توانست رژیم اسرائیل را مجبور کند از تجاوزات خود علیه مردم فلسطین دست بردارد و محاصره غزه را لغو کند.

دفتر سیاسی انصارالله در بیانیه خود آورده است ما بار دیگر تاکید می کنیم ملت ما حق دارند از خود دفاع  و از امنیت و حاکمیت خود در برابر حملات مکرر جنایتکارانه آمریکا محافظت کنند.

 انصار الله یمن روایت آمریکایی از حملات و تجاوزات به کشورها را یک روایت کاملا دروغ خواند و تصریح کرد آمریکاییها به دروغ ادعا می کنند تجاوز و حملاتشان  به کشورها و مردم منطقه صرفا یک واکنش است، در حالی که  چنین اقداماتی یک تجاوز  کاملا آشکار است.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار