| کد مطلب: ۱۰۹۴۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد

سخنرانی رئیس‌جمهوری آرژانتین به کمک هوش مصنوعی

سخنرانی اخیر خاویر میلی، رئیس‌جمهوری آرژانتین در داووس مورد توجه مردم جهان واقع شده است؛ اما دلیل فراگیریِ این ویدیو، محتوای سخنرانیِ میلی نیست.

سخنرانی رئیس‌جمهوری آرژانتین به کمک هوش مصنوعی

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از اکو ایران؛ به تازگی ویدیویی از رئیس‌جمهوری آرژانتین در فضای مجازی منتشر شده که او در آن، مشغول سخنرانی در نشست داووس است و این سخنرانی را به زبان انگلیسی و با لهجه آرژانتینی انجام می‌دهد.

با این حال، مسئله اینجاست که او اصلا به زبان انگلیسی صحبت نکرده و این ویدیو به کمک هوش مصنوعی ساخته شده و روی تصویرش قرار گرفته است.

یکی از نکاتی که مورد توجه کاربران در فضای مجازی واقع شده این است که صدا با حرکات لب و دهانِ رئیس‌جمهوری آرژانتین هماهنگ است و با آن تطابق دارد.

به نظر می‌رسد هوش مصنوعی قرار است مترجم‌های هم‌زمان را هم بیکار کند. عدم هم‌خوانی میان صدا و تصویر در ترجمه‌های هم‌زمان، جزو موارد آزاردهنده برای تماشای ویدیوها به شمار می‌آید. حالا به نظر می‌رسد با این تحولات و نوآوری‌ها، تجربه تماشای ویدیوهای ترجمه‌ای هم به کلی متحول خواهد شد.

در ویدیوی بالا توضیح داده‌ایم که چرا ویدیوی میلی مورد استقبال کاربران واقع شده و چه چیزی در آن برای کاربران ترسناک و نگران‌کننده بوده است.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار