| کد مطلب: ۱۰۹۲۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد

فرماندهان اسرائیلی: جنگ طولانی به قیمت جان اسرا تمام خواهد شد

شماری از فرماندهان ارشد ارتش اسرائیل اذعان کردند، هر چه جنگ طولانی‌تر شود، هزینه آن از جان اسرای اسرائیلی موجود در داخل غزه پرداخت می‌شود، گرچه سخنگوی ارتش صهونیست ادعا کرد اظهارات فرماندهان موضع ارتش نیست.

فرماندهان اسرائیلی:  جنگ طولانی به قیمت جان اسرا تمام خواهد شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از تسنیم؛ روزنامه یسرائیل هیوم با استناد به گفتگویی که چند نفر از فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی با نیویورک تایمز اعلام کرد، از دیدگاه فرماندهان ارتش اسرائیل، تحقق دو هدف اصلی خود یعنی از بین بردن حماس و آزادی اسرا در نقاط مقابل یکدیگر قرار دارند، این در حالی است در پی انتشار این رسوایی سخنگوی ارتش اسرائیل اعلام کرد، ارتش اسرائیل سخنانی که از طرف فرماندهان ارشد ارتش اسرائیل منتشر شده است را به رسمیت نمی‌شناسد.

در بخش دیگری از گزارش یسرائیل هیوم تاکید شده است، نیویورک تایمز اعلام کرد، طرف آمریکایی هم تاکید دارد که به دنبال دستیابی به توافقی است حتی اگر این توافق منجر به تعلیق جنگ شود، اما سخنگوی کاخ سفید تاکید می‌کند که واشنگتن از توقف کامل جنگ حمایت نمی‌کند.

گادی ایزنکوت وزیر کابینه جنگ اسرائیل هم پنج شنبه گذشته در گفتگو با شبکه 12 تلویزیون اسرائیل اعلام کرده بود، از دیدگاه او آزادی اسرا باید بر از بین بردن دشمن اولویت داشته باشد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار