| کد مطلب: ۱۰۸۵۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد

اعلام ورشکستگی رودی جولیانی وکیل سابق ترامپ

رودی جولیانی وکیل آمریکایی که به پرداخت جریمه سنگین به کارکنان پیشین حوزه‌های انتخاباتی آمریکا محکوم شده، اعلام ورشکستگی کرد. این اعلام چند روز پس از حکم پرداخت ۱۴۸ میلیون دلار به دو کارمند پیشین انتخابات در ایالت جورجیا به جرم افترا پس از انتخابات سال ۲۰۲۰ آمریکا صورت گرفته است.


اعلام ورشکستگی رودی جولیانی وکیل سابق ترامپ
وکیل خصوصی پیشین دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، در پرونده‌ای در دادگاه ورشکستگی آمریکا در نیویورک اعلام کرده که بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ میلیون دلار بدهی و یک تا ۱۰ میلیون دلار دارایی دارد.
سخنگوی این وکیل که دیگر به عنوان وکیل دونالد ترامپ رئیس‌جمهور پیشین آمریکا فعالیت نمی‌کند، گفت که تشکیل پرونده ورشکستگی به او فرصت می‌دهد تا نسبت به جریمه ۱۴۸ میلیون دلاری درخواست تجدیدنظر کند و اطمینان حاصل کند که سایر طلبکاران منصفانه رفتار می‌کنند.
خبرگزاری رویترز نوشت که روند ورشکستگی در ایالات متحده می‌تواند افراد و شرکت‌ها را قادر سازد تا بدهی‌های خود را پاک کرده یا سازماندهی مجدد کنند، و تشکیل پرونده ورشکستگی برای جولیانی تمام دعاوی مدنی در حال انتظار علیه او را متوقف می‌کند.
این خبرگزاری با این حال اضافه کرد احتمالاً جریمه‌ای که جولیانی به کارمندان انتخابات بدهکار است، لغو نخواهد شد، زیرا مجازات‌های مربوط به افترا اگر «عمدی و بدخواهانه» باشد، قابل رفع نیست.
 

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار