| کد مطلب: ۱۰۸۴۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد

هشدار حوثی‌ها نسبت به راه افتادن جنگ منطقه‌ای

سخنگوی حوثی‌ها نسبت به راه افتادن جنگ منطقه‌ای هشدار داد.

هشدار حوثی‌ها نسبت به راه افتادن جنگ منطقه‌ای

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از اکو ایران؛  محمد عبدالسلام سخنگوی حوثی‌های با تأکید بر این که ائتلاف آمریکایی-اسرائیلی، هیچ تأثیری در عملیاتهای نیروهای مسلح این کشور در دریای سرخ ندارد، هشدار داد: «هر عملیات مستقیم علیه یمن، موجب گسترش جنگ شده و به یک جنگ منطقه‌ای و بین‌المللی بدل خواهد شد که آثار فاجعه‌بار آن، غیر قابل تصور است».

عبدالسلام با اشاره به تماسهای یمن با آمریکا از طریق عمان، خاطر نشان کرد: به آمریکاییها گفتیم که عملیاتهای ما برای وارد کردن دارو و غذا به غزه است و همچنان ادامه خواهد داشت.

هم‌چنین، محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله هم شامگاه گذشته هشدار داد که اگر آمریکا به یمن حمله کند، از نظر نظامی و اخلاقی شکست خواهد خورد. البخیتی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح یمن، گزینه‌های دردناکی برای پاسخ به هر گونه تجاوز به یمن در اختیار دارند، گفت: ما فقط کشتیهایی را هدف قرار می‌دهیم که یا اسرائیلی هستند یا به سمت رژیم صهیونیستی حرکت می‌کنند.

در همین شرایط، خبرگزاری رویترز گزارش داده محمد علی الحوثی، یکی از اعضای شورای عالی سیاسی حوثی‌های یمن، سه‌شنبه در گفتگو با شبکه تلویزیونی العالم تاکید کرده ‌ که «از این پس هر کشوری که علیه سیاست‌های حوثی‌های یمن حرکت کند، کشتی‌هایش در دریای سرخ هدف قرار می‌گیرد.»‌

حوثی‌های درهفته‌های گذشته در واکنش به ادامه جنگ در غزه و حملات اسرائیل به فلسطینیان در این باریکه، کشتی‌های مرتبط با اسرائیل را در دریای سرخ مورد هدف قرارداده‌اند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار