| کد مطلب: ۱۰۸۴۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد

بیانیه نیروهای مسلح یمن درباره هدف قرار دادن ۲ کشتی

نیروهای مسلح یمن در یک بیانیه به تشریح جزییات هدف قرار دادن دو کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی در دریای سرخ پرداخت.

بیانیه نیروهای مسلح یمن درباره هدف قرار دادن ۲ کشتی

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از مهر؛ نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت مظلوم فلسطین در غزه که در حال حاضر در معرض کشتار، ویرانی و محاصره قرار دارند و در راستای لبیک به خواست آزادگان از ملت بزرگ یمن و امت اسلامی، نیروی دریایی یمن عملیات ویژه علیه دو کشتی مرتبط به رژیم صهیونیستی انجام داد.

در این بیانیه آمده است: نفتکش «سوان آتلانتیک» و کشتی کانتیننری «ام‌اس‌سی کلارا» پس از اینکه از پاسخگویی به تماس‌های ما خودداری کردند، هدف قرار گرفتند. این دو کشتی با شهپاد هدف قرار گرفتند.

نیروهای مسلح یمن بیان کرد: نیروهای مسلح یمن به همه کشتی‌های عبوری به سمت بنادر جهانی غیر از بنادر رژیم صهیونیستی اطمینان می‌دهد که آسیبی به آنها نخواهد رسید و آنها سامانه شناسایی خود را روشن نگه دارند.

در بیانیه نیروهای مسلح یمن آمده است: نیروهای مسلح یمن مجدداً تاکید می‌کند که در هدف قرار دادن هر کشتی که بیانیه‌های سابق را نقض کند، درنگ نخواهند کرد. نیروهای مسلح یمن بر تداوم ممانعت از عبور کشتی‌هایی که دردریای سرخ و دریای عرب به سمت بنادر اسراییلی حرکت می‌کنند، تا زمان ورود کمک‌های غذایی و دارویی به برادران استوار در غزه تاکید دارند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار