| کد مطلب: ۱۰۸۳۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد

اسرائیل: یک تونل بزرگ را در غزه کشف کردیم

ارتش اسرائیل در بیانیه ای نوشت: سربازان در عملیات دیگری در ساعات اخیر در منطقه خان یونس در جنوب غزه تونلی وسیع را که برخی از اعضای حماس موتورسیکلت‌های خود در حمله روز ۱۵ مهر را از آن بیرون آوردند، شناسایی کرده و از بین بردند. این تونل در حد حرکت موتورسیلکت در آن وسعت داشته است.

اسرائیل: یک تونل بزرگ را در غزه کشف کردیم

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از دیده بان ایران؛ ارتش اسرائیل روز جمعه، ۲۴ آذر اعلام کرد که نظامیانش فرماندهی محلی نیروهای حماس در محله شجاعیه در شرق شهر غزه را یافته و «منهدم» کرده‌اند.

بیانیه ارتش حاکی است نیروهایش در این عملیات «برای نخستین بار از پهپادی با نام ماعوز در شناسایی و انهدام حماس» استفاده کردند. جزئیات بیشتری درباره این نوع پهپاد اسرائیلی داده نشد.

عملیات نظامیان اسرائیلی در محله شجاعیه در روزهای گذشته به مرگ دو افسر ارشد و کشته شدن دست‌کم هشت نظامی دیگر منجر شد که سنگین‌ترین تلفات برای ارتش اسرائیل در یک روز محسوب شد.

بیانیه ارتش افزوده که سربازان در عملیات دیگری در ساعات اخیر در منطقه خان یونس در جنوب غزه تونلی وسیع را که برخی از اعضای حماس موتورسیکلت‌های خود در حمله روز ۱۵ مهر را از آن بیرون آوردند، شناسایی کرده و از بین بردند. این تونل در حد حرکت موتورسیلکت در آن وسعت داشته است.

به گفته ارتش، نظامیان از سامانه جنگی موسوم به «نیش فولادی» نیز برای انهدام یک انبار سلاح استفاده کردند. این سلاح که دقت آن بالا توصیف شده، به تازگی در جریان جنگ جاری مورد استفاده بیشتر ارتش اسرائیل قرار گرفته است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار