| کد مطلب: ۱۰۸۳۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد

یمن دو کشتی دیگر در دریای سرخ را هدف قرار داد

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از هدف قرار دادن دو کشتی کانتینربر در حال حرکت به سوی سرزمین های اشغالی فلسطین با دو موشک دریایی مناسب خبر داد.


یمن دو کشتی دیگر در دریای سرخ را هدف قرار داد

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از  ایرنا؛ سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: دو کشتی کانتینربر در حال حرکت به سوی سرزمین های اشغالی فلسطین را با دو موشک دریایی مناسب هدف قرار دادیم.

شبکه المسیره گزار ش داد، سرتیپ «یحیی سریع» افزود: نیروهای مسلح یمن دو کشتی (MSC Alanya وMSC PALATIUM III) را پس از خودداری آن ها از پاسخ به درخواست های نیروی دریایی یمن و شلیک های هشدار، هدف قرار دادند.

وی اضافه کرد: به همه کشتی هایی که به بنادر جهان غیر از بنادر رژیم صهیونیستی رفت و آمد می کنند، اطمینان می دهیم که به آن ها آسیبی نخواهد رسید، آنها باید دستگاه های ناوبری و شناسایی خود را روشن نگه دارند.

یحیی سریع گفت: در هدف قراردادن هر کشتی که مفاد بیانیه های پیشین ما را نادیده بگیرد، تردید نخواهیم کرد.

وی اظهار داشت: تا زمانی که خواسته ها و نیازهای دارویی و غذایی ساکنان غزه تامین نشود، به جلوگیری از حرکت همه کشتی هایی که به سوی بنادر سرزمین های اشغالی فلسطین می روند، ادامه می دهیم. سریع بیان کرد: این عملیات در راستای یاری ملت مظلوم فلسطین و در اجرای فرامین رهبر انقلاب یمن و خواست ملت های آزاده جهان و ملت یمن و امت اسلامی انجام می شود.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار