| کد مطلب: ۱۰۸۰۴۴۰
لینک کوتاه کپی شد

کاخ سفید: غزه باید در قلمرو فلسطین بماند

جان کربی، هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا گفت: غزه باید در قلمرو فلسطین باقی بماند و نمی توان مساحت آن را کاهش داد.

کاخ سفید: غزه باید در قلمرو فلسطین بماند

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از  ایرنا؛ جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا روز جمعه به وقت محلی در جمع خبرنگاران افزود: ما حماس را مسئول پایان آتش بس موقت در غزه می دانیم. حماس باید فهرستی از گروگان های قابل مبادله را برای ادامه کمک ها به غزه ارائه کند.

این مقام ارشد آمریکایی مدعی شد: ما می خواهیم شاهد آزادی گروگانها و کمک های بیشتر به غزه باشیم. ما به همراه اسرائیل، مصر و قطر به تلاش برای احیای وقفه بشردوستانه در غزه ادامه و با اسرائیل برای احیای کمک‌ها به غزه همکاری می‌کنیم.

کربی درباره سفر کامالا هریس معاون رئیس جمهوری آمریکا به امارات نیز گفت که او برای تسهیل روند مذاکرات وقفه موقت در درگیری ها به دوبی می رود. او همچنین مدعی شد: مردم فلسطین به حزبی نیاز دارند که نماینده آنها باشد و دولتی که امور آنها را به دور از حماس مدیریت کند.

 

هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا در عین حال گفت: غزه باید در قلمرو فلسطین باقی بماند و نمی توان مساحت آن را کاهش داد.

 

 

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار