| کد مطلب: ۱۰۷۹۹۷۵
لینک کوتاه کپی شد

پیام واضح اسرائیل به حماس

سفیر و نماینده آمریکا اعلام کرد: اسرائیل به وضوح اعلام کرده آماده است برای آزادی ۱۰ گروگان در هر روز ، به توقف جنگ ادامه دهد.

پیام واضح اسرائیل به حماس

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از  ایرنا؛ لیندا توماس گرینفیلد، سفیر ایالات متحده آمریکا در سازمان ملل روز چهارشنبه به وقت محلی به خبرنگاران گفت: امیدوار هستیم که وقفه‌ درگیری ها در غزه تمدید شود.

دیپلمات ارشد دولت جو بایدن افزود که آمریکا از تمدید آتش بس غزه برای آزادی اسرا حمایت می کند گرینفیلد تصریح کرد: «تا زمانی که همه گروگان‌های حماس و سایر گروه‌ها آزاد نشوند، به تلاش های خود ادامه خواهیم داد.» سفیر آمریکا افزود: «همه اینها در دست حماس است. اسرائیلی‌ها گفته‌اند که اگر آنها به آزادی ۱۰ گروگان در روز ادامه دهند، وقفه‌ها را یک روز تمدید خواهند کرد. بنابراین واقعاً در دست آنها [حماس] است. من فکر می‌کنم ظرفیتی برای این امر وجود دارد و ما فعالانه در حال کار برای تمدید توافق هستیم.»

، دولت بایدن با فشار عمومی گسترده برای تحت فشار قرار دادن اسرائیل جهت موافقت با آتش بس طولانی مدت در غزه مواجه شده است. واشنگتن تا کنون خواستار آتش بس نشده و گفته است که پایان جنگ به نفع حماس خواهد بود.

روز گذشته، همزمان با اعلام حماس مبنی بر آمادگی برای توافق جامع تبادل اسرا با اسرائیل، یک رسانه آمریکایی نیز اعلام کرد: اسرائیل آماده است توقف درگیری‌ها را تا ۹ روز تمدید کند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار