| کد مطلب: ۱۰۷۲۸۸۳
لینک کوتاه کپی شد

اسرائیل باز هم بیمارستان های غزه را هدف قرار داد

منابع خبری از حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستان‌های غزه خبر می‌دهند.

اسرائیل باز هم بیمارستان های غزه را هدف قرار داد

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از مهر؛ ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه جنایات وحشیانه خود در حق فلسطینیان، باز هم بیمارستان‌های غزه را هدف قرار داد.

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی شرق بیمارستان اروپایی واقع در جنوب نوار غزه را گلوله‌باران کرد. این در حالی است که جنوب نوار غزه از سوی مقامات صهیونیستی مناطق امن ادعا شده بود و صهیونیست‌ها از ساکنان غزه خواسته بودند به مناطق جنوبی این باریکه بروند.

علاوه بر این ارتش رژیم صهیونیستی مناطق پیرامونی بیمارستان شفا در غرب شهر غزه را نیز هدف قرار داد.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که بیمارستان الصداقه در غزه که به درمان بیماران سرطانی اختصاص دارد برای دومین بار از سوی ارتش رژیم صهیونیستی هدف گرفته شده است.

بمباران بیمارستان‌های فلسطینی در حالی انجام می‌شود که چند روز پیش و طی حملات ارتش رژیم صهیونیستی به غزه، بیمارستان المعمدانی بمباران شد و در نتیجه صدها فلسطینی به شهادت رسیدند.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی یک خودرو غیرنظامی و ازدحام جمعیت مردم در غرب خان یونس را هدف قرار داد. در جریان این حمله ددمنشانه صهیونیست‌ها، ۴ فلسطینی به شهادت رسیدند و ۱۵ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

علاوه بر این محله‌های زیتون، الشجاعیه و التفاح در غزه، به شدت از سوی ارتش رژیم صهیونیستی بمباران می‌شوند.

همچنین مناطق مرزی نوار غزه در نزدیکی جبالیا، بیت لاهیا و بیت حانون در شمال نوار غزه زیر گلوله‌باران شدید توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی هستند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار