| کد مطلب: ۱۰۷۲۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد

کودکان شهید غزه چند نفرند

سازمان غیرانتفاعی save the children می‌گوید در سال 2022 مجموعا 2985 کودک در 22 کشور جهان جان در درگیری‌های مسلحانه جان باخته‌اند. این رقم در سال 2021، معادل 2515 و در سال 2020، معادل 2647 نفر بوده است

 کودکان شهید غزه چند نفرند

 

به گزارش آرمان ملی آنلاین: بمباران اطراف بیمارستان القدس، افزایش شمار شهدای نوار غزه به بیش از ۸۱۰۰ شهید، قطع مجدد اینترنت و تماس‌ها در این منطقه و شلیک موشک از یمن به سمت فلسطین اشغالی از مهمترین اخبار پیرامون تحولات این منطقه است.

 

 حملات هوایی رژیم اسرائیل به مناطق مختلف نوار غزه طی بامداد بیست و چهارمین روز از عملیات طوفان الاقصی ادامه داشت و جنگنده های رژیم اسرائیل برای کوچاندن کادر درمان و پناهنده‌ها به بیمارستان الاقصی، 25 نوبت اطراف این بیمارستان را بمباران کردند و منور زدند و بنا بر اعلام رسمی، تاکنون بیش از 8100 نفر در طول 23 روز شهید شده‌اند که اکثر آن‌ها بنا به گفته یونیسف، کودک و زن هستند.

 مهمترین تحولات بیست و چهارمین روز از جنگ در غزه و طوفان الاقصی را در ادامه این خبر می‌توانید دنبال کنید.

یک سازمان غیرانتفاعی گزارش داده شمار کودکانی که طی سه هفته گذشته در عملیات‌های رژیم صهیونیستی در غزه شهید شده‌اند از تعداد سالانه کودکانی که در هر یک از 4 سال گذشته در درگیری‌های مسلحانه در سراسر جهان کشته شده‌اند عبور کرده است.

از روز 7 اکتبر که رژیم صهیونیستی حملات سنگین به غزه را آغاز کرده دست‌کم 3000 کودک به شهادت رسیده‌اند‌.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار