| کد مطلب: ۱۰۶۸۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد

پاشینیان آماده امضای توافق صلح

نیکول پاشینیان گفت: من حاضرم این سند را امضا کنم.

پاشینیان آماده امضای توافق صلح

 

نخست‌وزیر ارمنستان امروز اعلام کرد: آماده امضای توافق صلح با باکو هستم؛ اما متأسفم که فرصت فردا از بین رفت.

 نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان امروز چهارشنبه اعلام کرد که علیرغم گزارش هایی مبنی بر عدم شرکت الهام علی اف، رئیس جمهور جمهوری آذربایجان در نشست اسپانیا، وی در این رایزنی ها حاضر خواهد شد.

رسانه دولتی جمهوری آذربایجان پیشتر اعلام کرده بود که الهام علی اف، رئیس جمهور این کشور تصمیم گرفته است در مراسمی که با میانجیگری اتحادیه اروپا در اسپانیا برگزار می شود، شرکت نکند.

نخست وزیر ارمنستان اعلام کرد که در صدد بود تا در شهر «گرانادا» اسپانیا که فردا (۵ اکتبر؛ ۱۳ مهر ماه) میزبان نشست پنج جانبه جمهوری آذربایجان، ارمنستان، آلمان،‌ فرانسه و اتحادیه اروپا درباره صلح ایروان- باکو باشد، با «الهام علی‌ا ف» رئیس‌ جمهور جمهوری آذربایجان توافق صلح امضا کند؛ اما متأسف است که علی‌ اف در لحظه آخر از حضور در این نشست صرف نظر کرده است.

وی در این خصوص گفت تا آخرین لحظه سفر به گرانادا را تأیید کردیم. مایلم بگویم که ما بسیار خوشبین بودیم؛ زیرا معتقدیم که فرصتی برای امضای یک سند مهم وجود دارد. معلوم شد که جلسه برنامه ریزی شده بدون آن‌که تقصیر ما باشد، برگزار نمی‌ شود.

نیکول پاشینیان در ادامه افزود: من حاضرم این سند را امضا کنم. متأسفم که فردا فرصتی برای اعلام چنین تصمیم مهمی نخواهم داشت.

 

منبع : تسنیم

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار