| کد مطلب: ۱۰۶۳۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد

نتایج یک نظرسنجی در آمریکا | ترامپ با رای بالا پیروز انتخابات می‌شود

شبکه سی.ان.ان با بررسی نظرسنجی‌های اخیر از احتمال پیروز شدن ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ خبر داده است.

نتایج یک نظرسنجی در آمریکا | ترامپ با رای بالا پیروز انتخابات می‌شود

به گزارش آرمان ملی آنلاین، شبکه سی.ان.ان در تحلیلش درباره بالا بودن شانس دونالد ترامپ برای پیروزی در رقابت مقدماتی حزب جمهوریخواه و رسیدن به دومین دور ریاست جمهوری در انتخابات ۲۰۲۴  نوشته است: «دونالد ترامپ تاکنون دو کیفرخواست را دریافت کرده و احتمال دارد که کیفرخواستهای بیشتری نیز علیه او مطرح شوند. مفسران زمانی بر طبق خرد سیاسی، نامزدی او برای دومین دور ریاست جمهوری را صرفا یک خیال واهی می‌دانستند. اما حالا اکثر ما خوب می‌دانیم که این یک خیال واهی نیست.»

آمارها نشان می‌دهند در دوران مدرن آمریکا در تمام رقابت‌های مقدماتی تعیین نامزد ریاست جمهوری یک حزب که در آن رئیس جمهور سابقی شرکت نداشته، هر کسی که جایگاه فعلی ترامپ را در نظرسنجی‌ها داشته، نهایتا پیروز رقابت بوده است.

نظرسنجی‌های جدید نشان داده‌اند، ترامپ در رقابت مقدماتی جمهوریخواهان در سطح ملی بیش از ۵۰ درصد رای دارد که از مجموعه آرای همه رقبایش در کنار هم بیشتر است.

 ران دیسانتیس، نزدیکترین رقیب دونالد ترامپ در رقابت مقدماتی جمهوریخواهان و فرماندار فلوریدا، در نظرسنجی‌های در سطح ملی زیر ۲۰ درصد رای دارد. به غیر از او هم هیچ کس دیگری از نامزدهای ریاست جمهوری حزب جمهوریخواه بالای ۱۰ درصد رای ندارد. به این ترتیب اختلاف ترامپ در نظرسنجی‌ها با تمام رقبای دیگرش در حزب جمهوریخواه ۳۰ درصد یا بیشتر است.

ترامپ در حال حاضر نه فقط در نظرسنجی‌های در سطح ملی بلکه همچنین در نظرسنجی‌های ایالتهایی که رای گیری در آنها زودتر برگزار می‌شود نیز پیشتاز است. او هم اکنون در ایالتهای آیووا، نیو همپشایر و کارولینای جنوبی برتری دو رقمی دارد.

 

 

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار