| کد مطلب: ۱۱۴۳۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد

سردترین استان کشور اعلام شد

روح‌الله زاهدی، کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: امروز شهر همدان با منفی چهار درجه سانتیگراد در بین استان‌های کشور، به عنوان سردترین مرکز ثبت شد.

 سردترین استان کشور اعلام شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، روح‌الله زاهدی اظهار کرد: از امروز تا چهارشنبه آسمان استان صاف و آفتابی است و در اواسط روز وزش باد را به شکل معمول انتظار داریم.

وی افزود: امروز صبح در برخی از مناطق صنعتی و شهرهای بزرگتر انتظار افزایش غلظت‌های آلاینده صنعتی به شکل موقتی را داریم و از فردا شرایط کیفی رفته‌رفته بهتر می‌شود.کارشناس اداره کل هواشناسی همدان بیان کرد: ار فردا روند نسبی دمای صبحگاهی را پیش‌رو داریم و از روز پنجشنبه شاهد افزایش ابرها به خصوص در نیمه غربی استان هستیم.

زاهدی ادامه داد: از روز جمعه انتظار بارش باران را در نقاط مختلف استان به خصوص نیمه غربی با شدت ملایم داریم.وی کمینه و بیشینه دما در ایستگاه فرودگاه همدان طی ۲۴ ساعت گذشته را منفی چهار و ۱۷ درجه سانتیگراد عنوان کرد.کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: در این مدت ایستگاه فرودگاه همدان و بهار با منفی چهار درجه سانتیگراد سردترین و اسدآباد، فامنین و نهاوند با ۱۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان گزارش شدند.

 

 

 

منبع : ایرنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار