| کد مطلب: ۱۱۴۲۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد

سرما و بارش باران در این مناطق جمعه 27 مهر

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از ورود سامانه جدید بارش‌ها و کاهش دمای هوا در برخی نقاط کشور از روز جمعه (۲۷ مهر) خبر داد.

سرما و بارش باران در این مناطق جمعه 27 مهر

به گزارش آرمان ملی آنلاین، صادق ضیائیان رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه از فردا (جمعه، ۲۷ مهر) موج جدید بارش‌ها همراه با روند کاهش دما وارد کشور می‌شود، گفت: امروز (پنجشنبه، ۲۶ مهر) در برخی نقاط شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ خواهد داد و در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: فردا و روز شنبه (۲۸ مهر) با نفوذ جریانات شمالی به غرب سواحل دریای خزر ابرناکی و بارش همراه با کاهش نسبی دما در غرب مازندران، گیلان، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی ادامه خواهد داشت.

ضیائیان تصریح کرد: همچنین در روزهای جمعه و شنبه در برخی نقاط غرب، شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین، البرز و تهران به‌ویژه در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک رخ می‌دهد.

به گفته کارشناس هواشناسی؛ روز یکشنبه (۲۹ مهر) در شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران و غرب گلستان بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف همراه با کاهش نسبی دما ادامه خواهد داشت.

وی در پایان گفت: آسمان تهران امروز صاف تا کمی ابری، وزش باد و گاهی افزایش باد با حداقل و حداکثر دمای ۱۷ و ۲۷ درجه سانتیگراد و فردا صاف تا قسمتی ابری، وزش باد و گاهی افزایش باد با کمترین و بیشترین دمای ۱۷ و ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

 

منبع : مهر

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار