| کد مطلب: ۱۱۴۲۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد

برای حج و عتبات عالیات این نیروها استخدام می شوند

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان از صدور فراخوان جذب آشپز و خادمان زائران برای عتبات عالیات و حج در این استان برای نخستین بار خبر داد.

برای حج و عتبات عالیات این نیروها استخدام می شوند

به گزارش آرمان ملی آنلاین، قدرت الله چتری صبح امروز در جمع خبرنگاران در مجموعه حج و زیارت استان سمنان ضمن بیان اینکه ثبت نام کاروان‌های عمره مفرده استان انجام می‌شود، تاکید کرد: پس از تکمیل پنج کاروان اول مهر و آبان و اعزام اولین کاروان و با توجه به استقبال خوب هم استانی‌ها چهار کاروان جدید نیز به عمره استان سمنان اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه این کاروان‌ها به ظرفیت ۵۲۴ نفر به استان تخصیص داده شده است، افزود: در مجموع تعداد کاروان‌های عمره استان به ۹ کاروان رسید همچنین باید تاکید کرد که دارندگان اسناد عمره بانک‌های ملی و ملت با اولویت یک تا ۶۰۰ می‌توانند به دفاتر زیارتی سطح استان یا سامانه my.haj.ir مراجعه و اقدام به ثبت نام کنند.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان در ادامه بیان کرد: از شاخص‌های تمامی کاروان‌های استان ظرفیت بیش از ۱۲۰ نفر کاروان‌ها است در این نوع از ظرفیت‌ها علاوه بر مدیر و روحانی یک معاون نیز کاروان را همراهی می‌کند که علاوه بر پرورش نیروهای خدمتگزار در عرصه زیارتی، زائران نیز از خدمات مطلوب‌تری بهره خواهند برد.

چتری ضمن بیان اینکه در آبان ماه یک گروه از خدمتگزاران هتل‌های عمره مفرده برای خدمت رسانی به زائران استان سمنان عازم سرزمین وحی خواهند شد، بیان کرد: یکی از مولفه‌هایی که در راستای خدمات رسانی به زائران استان در حوزه‌های مختلف کمتر مورد توجه قرار گرفته و از طرفی زائران دائماً در طول سفرهای زیارتی مانند عمره و تمتع با آن ارتباط مستقیم دارند موضوع تغذیه است.

وی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته در تمامی سفرهای عتبات، حج و عمره مفرده با نظارت مستقیم سازمان حج و زیارت و به صورت متمرکز و در آشپزخانه‌های صنعتی با بهترین مواد اولیه غذاها مورد نیاز زائران را طبخ و در اختیار آنها قرار می‌دهند.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان بیان کرد: این اداره کل در نظر دارد در ادامه خدمات رسانی به زائران در حوزه‌های مختلف مانند ثبت نام و اعزام، مدیریت و معاونت کاروان‌ها، مدیریت هتل‌ها در همه عرصه‌ها و … گامی در راستای مدیریت آشپز خانه‌های مرکزی نیز بردارد

چتری افزود: در همین راستا اقدام به انتشار فراخوان مدیریت، آشپز و … کرده تا طی مراحل مصاحبه و مراحل اداری تیم مورد نظر را تأمین تا مقدمات اعزام آنان را فراهم آورد.

منبع : مهر

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار