| کد مطلب: ۱۱۴۲۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد

دستیار ویژه مدیر حوزه‌های علمیه:

جسد فرعون را دیدم، موهایش را حنا زده بود

مومیایی فرعون را از سر تا سینه و دست‌ها را باز کرده بودند. پوست سالم و رنگ کدری دارد. استخوان‌ها از زیر پوست برجستگی دارد و سالم است. دندان‌هایش همه سالم است. موهایش را که حنا زده بود هنوز حنایی بود.

جسد فرعون را دیدم، موهایش را حنا زده بود

به گزارش آرمان ملی آنلاین، حجت‌الاسلام دکتر محمدحسن زمانی دستیار ویژه مدیر حوزه‌های علمیه در امور مذاهب گفت: وعده‌ای که از مقام معظم رهبری نقل شده مبنی بر اینکه اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، خیالات، توهم و شعار نیست. این احتمال شدنی است.

حجت الاسلام زمانی در نشست "بررسی ابعاد مقابله نظامی جمهوری اسلامی و محور مقاومت با رژیم صهیونیستی از منظر قرآن" افزود: ما حرف‌های بزرگتر را باور نمی‌کردیم، اما اتفاق افتاد. ما فکر نمی‌کردیم صدام اعدام شود، ما فکر نمی‌کردیم شاه از ایران برود، ما فکر نمی‌کردیم سفارت اسرائیل در تهران تبدیل به سفارت فلسطین شود، ما فکر نمی‌کردیم سفارت آمریکا در تهران یک روزی به مرکز سپاه و بسیج تبدیل شود، ما فکر نمی‌کردیم شوروی به عنوان قدرت دوم دنیا از هم فروبپاشد، اما همه این اتفاقات رخ داد.

حجت الاسلام زمانی اظهار کرد: کسانی در تاریخ بشریت بودند که از اسرائیل هم بزرگتر بودند. فرعون ادعای ربوبیت و خدایی می‌کرد و گفت: «أنا ربکم الاعلی». بنی اسرائیل فکر نمی‌کردند فرعون غرق دریا شود و جنازه‌اش از زیر آب به بیرون انداخته شود. همان خدایی که فرعون را غرق کرد گفت فکر نکن تو را غرق می‌کنم و در دریا نگه می‌دارم. «فَالْیَوْمَ نُنَجِّیکَ بِبَدَنِکَ لِتَکُونَ لِمَنْ خَلْفَکَ آیَةً.» ما امروز (تو را غرق دریای هلاک کرده و) بدنت را برای عبرت آیندگان به ساحل نجات می‌رسانیم.

دستیار ویژه مدیر حوزه‌های علمیه در پایان گفت: جنازه فرعون را در اهرام مصر از نزدیک دیدم. جنازه خشکیده‌ای بود. بدن سالم بود. مومیایی را از سر تا سینه و دست‌ها را باز کرده بودند. پوست سالم و رنگ کدری دارد. استخوان‌ها از زیر پوست برجستگی دارد و سالم است. دندان‌هایش همه سالم است. موهایش را که حنا زده بود هنوز حنایی بود. این جنازه خشکیده همان کسی بود که روزی گفته بود: «أنا ربکم الاعلی». فرعون بزرگتر از اسرائیل و قدرتمندتر از آمریکا بود و خدا با او چنین کرد.

منبع : فرارو

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار