| کد مطلب: ۱۱۳۹۷۷۶
لینک کوتاه کپی شد

زمان بازگشت دوباره بارندگی‌ها به تهران مشخص شد

مدیرکل هواشناسی تهران گفت: بارش باران طی امروز و فردا (۸ و ۹ مهر) در استان مثل دیروز نخواهد بود چراکه پراکنده است.

زمان بازگشت دوباره بارندگی‌ها به تهران مشخص شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ مازیار غلامی درباره میانگین بارش روز گذشته (۷ مهر) تهران اظهار کرد: دیروز در تمام نقاط استان بارش داشتیم حتی ورامین هم ۱۰ میلیمتر بارش ثبت کرد اما عمده تمرکز بارش‌ها روی ارتفاعات بود. به همین دلیل برای این مناطق هشدار صادر کردیم. اوشان در حوزه شهرستان شمیرانات ۳۱ میلیمتر و جورد در حوزه دماوند ۲۷.۵ میلیمتر و در ایستگاه اقدسیه تهران ۲۲ میلیمتر بارش داشتیم.

او ادامه داد: کمترین بارش برای فرودگاه امام بود که حدود ۲ میلیمتر بارش داشت. بیشتر ایستگاه‌های روی ارتفاعات بین ۲۰ تا ۳۰ میلیمتر، در نواحی میانی بین ۱۰ تا ۲۰ میلیمتر و مابقی ایستگاه‌ها زیر ۱۰ میلیمتر بارش را تجربه کردند.

مدیرکل هواشناسی استان تهران درباره میانگین دمای تهران گفت: دمای صبح امروز پایتخت ۱۱ درجه سلسیوس است. دمای دیروز آن ۱۸ و دمای جمعه ۲۶ سلسیوس بود که نسبت به روز جمعه ۸ درجه سلسیوس کاهش داشت. دمای جمعه فیروز کوه ۸ درجه سلسیوس بود در روز گذشته به ۴ درجه سلسیوس رسید. توچال در روز جمعه  دمای ۴ درجه‌ای را تجربه کرد که دیروز به ۱- درجه سلسیوس کاهش یافت علاوه بر آن در ایستگاه ۷ توچال حدود ۲۵ سانتیمتر برف بارید.

او اضافه کرد: بارش امروز و فردا به اندازه دیروز نخواهد بود چراکه پراکنده است و در بعضی ساعات اوایل صبح یا ساعات عصر و شب بارش خواهیم داشت.

غلامی درباره ورود سامانه جدید بارشی گفت: احتمالا سامانه بارشی که سه‌شنبه (۱۰ مهر) از شمال غرب کشور وارد می‌شود، اواخر هفته تهران را تحت تاثیر قرار دهد اما شدت و قوت سیستم بارشی کنونی را نخواهد داشت.

 

منبع : ايسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار