| کد مطلب: ۱۱۳۹۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد

فرودگاه پرواز‌های حج عمره تغییر کرد؟

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: طبق برنامه.ریزی‌های صورت گرفته پرواز‌های حج عمره ۱۰ استان کشور از طریق ترمینال سلام و در قالب یک پرواز انجام می‌شود.

فرودگاه پرواز‌های حج عمره تغییر کرد؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین، سعید چلندری مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی طبق برنامه‌ریزی که سازمان حج و زیارت انجام داده است پروازهای حج عمره تا پایان مهر از  ۱۰ استان کشور از طریق ترمینال سلام انجام می شود گفت: استان های سمنان، قم، قزوین، کاشان، مرکزی، گیلان، ایلام، کرمانشاه، البرز و لرستان اعزام زائران آنها از طریق ترمینال سلام انجام می شود.

وی ادامه داد: ۵۱ درصد از عملیات حج عمره از ترمینال سلام انجام می‌شود و در این زمینه همکاری های لازم صورت گرفته و تمامی زیرساخت‌ها فراهم شده است‌.

چلندری اظهار کرد: روزانه تقریبا یک پرواز حج عمره مفرده از ترمینال سلام انجام شده و در این بخش در صورت افزایش تعداد زائر و در صورت اعلام شرکت‌ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران  مبنی بر افزایش تعداد پرواز و هواپیما اقدامات لازم برای پشتیبانی از پروازها صورت می‌گیرد.

گفتنی است شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران پیش از این اعلام کرده بود، در بازه زمانی ۷ تا ۱۳ مهرماه ، ۱۴ پرواز به منظور انتقال زائران عمره گزار به مقصد فرودگاه مدینه انجام می‌شود.این پروازها از فرودگاه‌های حضرت امام (ره)، اصفهان، مشهد، شیراز، ساری و تبریز انجام می‌شوند.

با شروع عملیات اعزام زائران عمره گزار روزانه ۲ پرواز از ایستگاه‌های پروازی این عملیات انجام می شود که با برنامه ریزی صورت گرفته و افزایش ناوگان مورد استفاده در این عملیات، قرار است از ۱۷ مهرماه تعداد پروازها به ۴ پرواز افزایش یابد‌.

گفتنی است جابجایی زائران عمره مفرده که از ۲۸ شهریورماه شروع شده است تا اوایل فروردین ماه سال ۱۴۰۴ ادامه دارد.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار