| کد مطلب: ۱۱۳۵۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد

شهردار این شهر استیضاح می شود

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان با تأکید براینکه مدل نظارتی شورا تعطیل‌بردار نخواهد بود، گفت: بسیاری از مشکلات امروز مدیران ارشد شهری ناشی از ضعف در شناخت صحیح و درک بهینه محیط پیرامون است.

شهردار این شهر استیضاح می شود

به گزارش آرمان ملی آنلاین، مهدی حیدری در صحن شورای شهر همدان با بیان اینکه موارد عنوان شده در استیضاح از سر غرض شخصی نیست، اظهارکرد: چه شد در شورایی که شهردار را انتخاب کرده و آبروی خود را پای این انتخاب گذاشته است امروز به نقطه‌ای رسیدیم که اکثریت همان افراد از وضع موجود راضی نیستند؟

وی بیان کرد: وضع موجود در حالی است که شهردار روز اول با هفت رأی بر کرسی نشست و از چهار نفر باقی مانده نیز سه نفر حاضر شدند در راستای تقویت، همراهی، همدلی و صدور پیام وحدت، آرای خود که به گزینه دیگری بود، را به وی الحاق کرده و از وی حمایت کنند.

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان افزود: به دور از همه ذهنیت‌ها، شائبه‌ها و شک و شبهه‌ها یک بار همکاران ما به شهر و شهروندان نگاه کرده و ببینند مردم از این اوضاع راضی هستند یا خیر؟

حیدری با بیان اینکه در ایام مطرح شده موضوع استیضاح، همکاران ما روزی نیست که محل پرسش ۱۰‌ها سوال نباشند، تصریح کرد: برخی می‌گویند استیضاح بازی با افکار عمومی بوده و پشت پرده تصمیم نهایی گرفته شده است.

وی با تأکید بر اینکه استیضاح بازی نبوده و تلاش ما برای احیای امید مردم، اعاده آبرو و حیثیت خود و نماد قدرت نظارتی پارلمان محلی است، ادامه داد: فارغ از به نتیجه رسیدن و یا عدم تصویب استیضاح، نفس برگزاری آن نتیجه برای آیندگان است.

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان  با بیان اینکه آیندگان باید بدانند پیمودن مسیر اشتباه، تاوان و پاسخ دادن دارد، خاطرنشان کرد: سه سال از این دوره گذشته و سال آخر نیز به هر نحوی خواهد گذشت اما آیندگان باید بدانند مسیر اشتباه رفتن تاوان و پاسخ دادن دارد.

حیدری با تأکید بر اینکه از این به بعد مدل نظارتی شورا تعطیل‌بردار نخواهد بود، یادآور شد: تذکرات شخص بنده و دیگر عضو شورا در مجموع حدود ۶۰ مورد بوده که عمده این موارد انجام نشده است.

وی با بیان اینکه برنامه بنده طرح سوال تک تک موارد است، اظهار کرد: تمام موارد را طرح سوال خواهم کرد و همه کسانی که در امتداد این وضع بخواهند نقش آفرینی داشته باشند باید در مقام پاسخگویی قرار بگیرند.

منبع : ايسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار