| کد مطلب: ۱۱۳۵۵۲۷
لینک کوتاه کپی شد

هشدار سطح قرمز دریایی برای این استان

مدیر کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: از صبح شنبه تا عصر یک شنبه (۱۰ تا ۱۱ شهریور) برای شمال شرق دریای عرب و دریای عمان رخداد رگبار شدید و رعدوبرق به همراه وزش باد شدید و طوفانی شدن دریا پیش بینی می شود.

هشدار سطح قرمز دریایی برای این استان

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، آنلاین، حیدری بیان کرد: طوفان حاره ASNA عصر جمعه ۹ شهریور در موقعیت ۲۳.۵ درجه شمالی و ۶۷ درجه شرقی و در فاصله ۶۵۰ کیلومتری سواحل چابهار قرار دارد. براساس مدل های فعلی مسیر حرکت آن به سمت غرب و شمال غرب و دریای عمان می باشد. و سپس یکشنبه به سمت جنوب غرب تغییر مسیر خواهد داد. در مسیر حرکت طوفان رگبار شدید و رعدوبرق به همراه وزش باد شدید تا حدود ۹۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

وی تاکید کرد: دریای عمان طی روزهای شنبه و یکشنبه متلاطم و طوفانی خواهد بود.

حیدری ادامه داد: برای روز شنبه و یکشنبه برای برخی از مناطق ساحلی نوار جنوب شرقی استان شرایط برای رگبار و رعدوبرق و آبگرفتگی معابر وجود دارد.

محسن حیدری توصیه کرد: خودداری از تردد کشتی های تجاری و لنج های ماهیگیری در دریایی عرب و دریای عمان و انتقال شناور های سبک به خشکی و مناطق امن و پیگیری اخبار هواشناسی و هشدارهای رسمی صادر شده توسط سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان انجام شود.

منبع : همشهری

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار