| کد مطلب: ۱۱۳۵۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد

وزیر آموزش و پرورش رئیسی در این نهاد پست گرفت

طی حکمی‌ از سوی رئیس بنیاد مستضعفان، وزیر سابق آموزش و پرورش به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی منصوب شد.

وزیر آموزش و پرورش رئیسی  در این نهاد پست گرفت

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، حسین دهقان؛ رئیس بنیاد مستضعفان با صدور حکمی، رضامراد صحرایی؛ وزیر سابق آموزش و پرورش را به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی منصوب کرد.

متن حکم دهقان به شرح زیر است:

برادر عزیز جناب آقای دکتر رضامراد صحرایی

سلام علیکم

بدینوسیله با عنایت به بهره‌مندی از شایستگی‌های فردی، تخصصی و حرفه‌ای به موجب این حکم جنابعالی را به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی منصوب می‌نمایم.

امیدوارم با اتکال به خداوند متعال و اتکا به شایستگی و تجارب ارزشمند خود با بهره‌گیری از خرد جمعی، در بکارگیری این امانت ملی برای خدمت موثر به محرومان موفق و سربلند باشید.

توفیقات جنابعالی را از خداوند منان خواستارم و امید است در پناه الطاف حضرت ولی عصر(عج) و دعای خیر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در تحقق اهداف بیش از پیش موفق باشید.

براساس این گزارش، صحرایی هم‌اکنون استاد تمام دانشگاه علامه طباطبایی است و پیش از این وزارت آموزش و پرورش دولت سیزدهم، ریاست دانشگاه فرهنگیان و چندین مسولیت علمی، فرهنگی و اجرایی ملی را تجربه کرده است

 

منبع : تسنیم

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار