| کد مطلب: ۱۱۳۴۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد

تصادف خونین در این محور/ چند نفر فوت شدند؟

مسوول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی سبزوار اعلام کرد: برخورد یک خودرو سواری پژو ۴۰۵ با کامیونت ایسوزو در غرب این شهرستان منجر به مرگ چهار نفر و آسیب‌دیدگی ۲ نفر دیگر شد.

تصادف خونین در این محور/ چند نفر فوت شدند؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین؛  محمد همتی روز یکشنبه به خبرنگاران اظهار کرد:‌ این حادثه حدود ساعت ۹ صبح امروز در محدوده روستای «استیر» در ۱۰ کیلومتری بزرگراه سبزوار - داورزن روی داد که به محض رسیدن گزارش آن به سامانه ۱۲۵، آتش نشانان از ایستگاه ۲ با دستگاه خودرو نجات و حریق به محل اعزام شدند.

وی افزود:‌ آتش‌نشانان پس از رسیدن به محل متوجه گرفتار شدن ۲ نفر در خودرو شدند که یک نفر از آنان، متأسفانه علائم حیاتی نداشت و راننده خودرو و یک کودک یکساله نیز به شدت مصدوم شده بودند.

همتی اضافه کرد:‌ نجاتگران آتش نشانی بلافاصله عملیات رهاسازی مصدومان را با استفاده از ست هیدرولیکی نجات آغاز کردند و پس از تحویل مصدومان به عوامل اورژانس و خارج کردن سرنشین دیگر به عملیات خود پایان دادند.

بر اساس اطلاعات تکمیلی دریافتی، در این حادثه یک خانم ۵۰ ساله و یک مرد ۴۵ ساله در صحنه تصادف جان باخته بودند و کودک خردسال و یک مصدوم دیگر که دچار آسیب دیدگی شدید شده بودند نیز پس از انتقال به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار فوت کردند.

مسیر غربی استان خراسان رضوی در حدفاصل شهرستان های سبزوار و داورزن، به دلیل کویری و گرم بودن منطقه و نبود تنوع چشم اندازی، بسیار خسته کننده است که سالانه شمار زیادی از خودروهای عبوری در این مسیر، که در بزرگراه تهران - مشهد واقع است،‌ دچار حادثه می شوند.

کارشناسان حوزه راه و ترابری، ایجاد ایستگاه‌ و استراحتگاه‌های بین راهی، گسترش فضای سبز در حاشیه جاده و ایجاد پارک‌های جنگلی در طول این مسیر را برای کاهش یکنواختی مسیر و ایجاد تنوع دیداری و جلوگیری از خستگی رانندگان و کاهش حوادث جاده ای ضروری می دانند.

شهرستان داورزن در ۷۵ کیلومتری سبزوار و ۳۱۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

 

منبع : ایرنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار