| کد مطلب: ۱۱۳۴۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد

خبر فوری برای تهرانی‌ها/ این منطقه در وضعیت قرمز قرار گرفت

بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، در حال حاضر شاخص آلودگی هوای پایتخت روی عدد ۱۰۹ قرار دارد و کیفیت هوا برای گروه‌‎های حساس ناسالم است.

خبر فوری برای تهرانی‌ها/ این منطقه در وضعیت قرمز قرار گرفت

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ تهران در ۲۴ ساعت گذشته شاخص آلودگی هوای ۸۹ و کیفیت هوای قابل قبول را تجربه کرد و امروز - شنبه سوم شهریورماه- غلظت آلاینده PM۲.۵ روی عدد ۱۰۹ قرار دارد و کیفیت هوا برای گروه‌های حساس ناسالم است.

در حال حاضر ایستگاه‌های پونک عدد ۵۳،  پیروزی ۸۲، ستاد بحران ۹۳، شهرداری منطقه ۴ عدد ۹۷، گلبرگ ۷۰، مسعودیه ۹۳، دانشگاه تهران ۹۱، دانشگاه شهید بهشتی ۷۵ و دانشگاه علم و صنعت ۷۷ کیفیت هوای قابل قبول و وضعیت زرد را به ثبت رسانده‌اند.

همچنین ایستگاه‌های تربیت مدرس با ثبت شاخص ۱۰۲، شادآباد با شاخص ۱۱۸، شریف با شاخص ۱۳۱، شهرری با شاخص ۱۱۲، شهرداری با منطقه ۲ شاخص ۱۰۳، شهرداری با منطقه ۲۲ شاخص ۱۰۹، پارک رازی با شاخص ۱۱۵، پاسداران با شاخص ۱۱۷، ژئوفیزیک با شاخص ۱۰۴، شهرداری منطقه ۱۵ با شاخص ۱۰۷، شهرک چشمه با شاخص ۱۱۵ و فرمانداری شهرری با شاخص ۱۳۶ کیفیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و وضعیت نارنجی را نشان می‌دهد.

ایستگاه‌های شهرداری منطقه ۱۹ با ثبت عدد ۱۵۲، میدان فتح با ثبت عدد ۱۵۵، پارک سلامت با ثبت عدد ۱۵۷ و پارک شکوفه با ثبت عدد ۱۵۳ کیفیت هوای ناسالم و وضعیت قرمز را نشان می‌دهند.

بر اساس روزشمار شاخص آلودگی هوای تهران از ابتدای امسال تاکنون پنج روز هوای پاک، ۱۰۰ روز هوای قابل قبول، ۵۰ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۲ روز ناسالم به ثبت رسیده و این در حالیست که در مدت مشابه سال قبل تهرانی‌ها هشت روز پاک، ۱۱۰ روز قابل قبول، ۳۵ روز ناسالم برای گروه‌های حساس و چهار روز ناسالم را تجربه کرده‌اند.


 

منبع : دنیای اقتصاد

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار