| کد مطلب: ۱۱۳۴۵۷۶
لینک کوتاه کپی شد

اطلاعیه شماره ۱۵ ستاد مرکزی اربعین

زائران کربلا بخوانند

ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) روز جمعه اطلاعیه شماره ۱۵ خود را جهت زائران کربلای معلی و شرکت در آئین پیاده روی اربعین صادر کرد.

زائران کربلا بخوانند

به گزارش آرمان ملی آنلاین، متن اطلاعیه شماره ۱۵ ستاد مرکزی اربعین به شرح زیر است:

« کربلا طریق الاقصی »

بسمه تعالی

به اطلاع ملت عزیز و محبان اهل بیت (علیهم السلام) می رساند؛

۱- تا ساعت ۲۴ مورخ ۱۴۰۳/۶/۰۱ مصادف با ۱۷ ماه صفر: تعداد زائرین عازم شده به کشور عراق : ۳.۳۲۴.۲۴۶ نفر می باشد. تعداد زائران برگشتی از پنجم ماه صفر تاکنون: ۱.۹۵۲.۲۱۸ نفر می باشد.

۲-  مجدداً یادآوری می گردد، کلیه اتباع دارنده مدارک (آمایش هویت، هویت، ۱۶ گذرنامه خانواری، برگ سبز سرشماری، کارت های جدید، گذرنامه اقامتی و دفترچه اقامت) می توانند جهت ثبت نام و یا دریافت سند مسافرتی خادم، به دفاتر خدمات اقامت و اشتغال در استان خوزستان ( دفاتر شهر حمیدیه ) مراجعه نمایند.

۳- با هماهنگی های صورت پذیرفته با دولت عراق، ناوگان حمل و نقلی از عمود ۵۴۳ در محور کربلا - بغداد، آماده انتقال زائرین گرامی به مرزهای باشماق و تمرچین می باشند. (لازم به ذکر است زوار عزیز می بایست از گاراژ کربلا واقع در باب البغداد به سمت عمود ۵۴۳ عزیمت نمایند.)

۴- به اطلاع می رساند برای استراحت زائرین در مرزهای اربعینی کشور پیش بینی استراحتگاه شده است، لذا توصیه می گردد زوار عزیز قبل از رانندگی و در صورت نیاز، حتماً استراحت لازم را در نظر داشته باشند.

۵- با توجه به کثرت زائرین در حال برگشت، پویش نذر سفر از سوی عزیزانی که با خودرو شخصی به مرزها عزیمت نموده بودند مورد توجه قرار دهید.

۶- بحمدلله تاکنون هیچگونه حادثه امنیتی گزارش نشده است و آنچه در فضای مجازی منتشر می گردد، شایعات و فاقد اعتبار می باشد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار