| کد مطلب: ۱۱۳۴۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد

بانوی تاکستانی مفقود شده به قتل رسید/ راز جنایت فاش شد

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: با تلاش مأموران پلیس آگاهی تاکستان، پرده از راز مفقود شدن بانوی تاکستانی برداشته و قاتل دستگیر شد.

بانوی تاکستانی مفقود شده به قتل رسید/ راز جنایت فاش شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در روز ۲۰ مرداد سال جاری، در پی اعلام مفقودی خانمی سالخورده در شهر تاکستان، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس پس از اقدامات فنی و تلاش‌های شبانه‌روزی دریافتند فرد مفقود شده در یکی از خیابان‌های شهر تاکستان سوار بر یک دستگاه خودروی مسافربر شخصی شده و پس از آن هیچ نشانی از وی به‌دست نیامده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین در ادامه ضمن اشاره به اقدامات شبانه‌روزی فنی و پلیسی در شناسایی راننده خودرویی که آخرین بار این خانم را در شهر تاکستان سوار کرده بود، خاطرنشان کرد: کارآگاهان تحقیقات تکمیلی خود را انجام داده و موفق شدند مخفیگاه متهم را در یکی از روستاهای تاکستان شناسایی کنند.

ابراهیمی با بیان اینکه پس از هماهنگی قضایی، مأموران به‌سرعت وارد عمل شده و متهم را دستگیر کردند، بیان کرد: سرانجام متهم در تحقیقات پلیسی پرده از راز مفقود شدن این بانو برداشته و به قتل وی اعتراف کرد.

 این مقام ارشد انتظامی استان ضمن اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیسی سرقت طلا و جواهرات مقتول را انگیزه ارتکاب این جنایت عنوان کرده، تصریح کرد: متهم ۳۳ ساله با تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

منبع : ايسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار