| کد مطلب: ۱۱۳۳۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد

ورود زودهنگام پاییز به این استان

حکمرانی هوای سرد بارشی در استان اردبیل فضایی متفاوت در دیار سبلان رقم زد تا اردبیل به پاییز زودهنگام سلام کند.

ورود زودهنگام پاییز به این استان

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛‌ در آخرین روزهای دومین ماه فصل گرم تابستان، هوای خنک و نسبتا سرد همراه با بارش‌های رگباری و رعد و برق شدید حال و هوایی پاییزی به اردبیل داد تا تعدادی از هموطنان اقدام به روشن کردن وسایل گرمایشی کرده و لباس گرم را در آخرین روزهای مردادماه بر تن کنند.

شرایط آب و هوایی اردبیل که در چند روز اخیر متفاوت از تابستان بوده حتی به گردشگران و مسافران فرصت بهره‌گیری از هوای خنکی را فراهم کرده تا در شرایطی که در سایر استان‌ها گرمای هوا بیداد می‌کند، در استان اردبیل به عنوان ییلاق ایران هوای خنک و مه‌آلود پاییزی حاکم شود.

در این بین رعد و برق شدید در ساعات گذشته جو استان را متفاوت کرده به طوری که صدای مهیب و ترسناک رعد و برق در شهر اردبیل به ترس مردم منجر شده و بلافاصله بعد از آن باران شدیدی نیز شروع به بارش کرده است.

براساس اعلام هواشناسی جو استان تا روز دوشنبه نسبتا ناپایدار بوده و با توجه به تداوم جریانات مرطوب خزری، آسمان کمی تا نیمه ابری، گاهی توأم با افزایش ابر، رخداد مه و با احتمال رگبار باران و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

 بر همین اساس از روز سه‌شنبه تا آخر هفته جو استان پایدار بوده و با توجه به افزایش دمای هوا، در اواخر هفته شاهد جوی کاملا تابستانی در اکثر مناطق استان خواهیم بود که به هموطنان توصیه شده در مصرف حامل‌های انرژی نهایت صرفه‌جویی را داشته باشند.

هوای خنک و پاییزی اردبیل به حضور گردشگران بیشمار در خطه سبلان منجر شده که در مناطق مختلف استان به ویژه تفرجگاه‌ها مشغول گذران تعطیلات تابستانی هستند.

 

منبع : تسنیم

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار