| کد مطلب: ۱۱۳۳۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد

برگزاری بیست و دومین نمایشگاه محیط‌زیست

نمایشگاه بیست و دوم محیط زیست برگزار می شود.

برگزاری بیست و دومین نمایشگاه محیط‌زیست

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ بیست و دومین نمایشگاه محیط‌زیست با حمایت سازمان حفاظت محیط زیست برگزار خواهد شد.

همزمان با آغاز به کار ستاد برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی محیط‌زیست، پیش ثبت‌نام جهت شرکت در این رویداد بین‌المللی آغاز شد. صنایع، معادن، پتروشیمی‌ها، سازمان‌ و نهادهای مرتبط، سمن‌ها و سایر گروه‌های شرکت‌کننده می‌توانند از طریق پایگاه اینترنتی www.Envirex.ir نسبت به پیش ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری؛ بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست با هدف افزایش سطح دانش و آگاهی عمومی در خصوص مسائل زیست محیطی، ایجاد فضایی برای تبادل دانش و تجربیات بین کارشناسان، متخصصان و فعالین حوزه محیط زیست، معرفی و تشویق به‌کارگیری راهکارهای نوآورانه و فناوری‌های پیشرفته درجهت کاهش مصرف سوخت و انرژی و نیز حفظ منابع طبیعی، تقویت ارتباط و همکاری میان نهادها، سازمان‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه محیط‌زیست و انرژی، ترویج مفاهیم پایداری و مسئولیت اجتماعی در میان عموم مردم و تشویق به رفتارهای سازگار با محیط زیست، برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه با محوریت «محیط زیست اقتصادی، اقتصاد محیط زیستی» در روزهای 29 آبان لغایت یک آذر ماه 1403 توسط شرکت ایده تجارت هرمس و با حمایت سازمان حفاظت محیط زیست کشور و نیز مجوز سازمان توسعه تجارت ایران در محل نمایشگاه شهر آفتاب تهران برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار