| کد مطلب: ۱۱۳۳۸۳۸
لینک کوتاه کپی شد

عامل اصلی تصادفات مرگبار تهران معرفی شد

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بر اساس آمار پنج سال اخیر، ۴۱ درصد از تصادفات منجر به فوت و ۶۱ درصد از تصادفات جرحی در تهران مربوط به موتورسواران است.

عامل اصلی تصادفات مرگبار تهران معرفی شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در نشست خبری در جمع خبرنگاران گفت: طرح «۱۰» از ۱۸ دی‌ماه سال گذشته آغاز شده و هدف آن افزایش ایمنی موتورسواران در شهر تهران است. در حال حاضر، حدود ۴.۵ میلیون موتورسیکلت در سطح شهر تهران تردد می‌کنند، در حالی که جمعیت تهران نزدیک به ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر است.

وی افزود: این طرح، یکی از طرح‌هایی است که به صورت مستمر اجرا می‌شود و در آینده نیز ادامه خواهد داشت. با مشارکت همه شهروندان و اجرای کامل این طرح، امیدواریم بتوانیم استفاده از کلاه ایمنی را هم در میان موتورسیکلت‌سواران افزایش دهیم.

سرهنگ‌موسوی پور گفت: بر اساس آمار پنج سال اخیر، ۴۱ درصد از تصادفات منجر به فوت و ۶۱ درصد از تصادفات جرحی در تهران مربوط به موتورسواران است. طرح «۱۰» با هدف کاهش این آمار نگران‌کننده و افزایش ایمنی در سطح شهر به کار خود ادامه می‌دهد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ بیان‌کرد: هدف از اجرای طرح «۱۰»، کاهش تصادفات منجر به فوت، افزایش انضباط اجتماعی، بهبود رضایت‌مندی شهروندان و کاهش آلودگی هوا در تهران است.‌

منبع : مهر

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار