| کد مطلب: ۱۱۳۳۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد

اتباع حق ورود به این مرز کشور را ندارند

دوازدهمین جلسه قرارگاه اربعین حسینی مرز شلمچه به ریاست معاون امنیتی و انتظامی استانداری و فرمانده قرارگاه اربعین در مرز شلمچه، در محل سالن جلسات منطقه آزاد در مرز شلمچه برگزار شد.

اتباع حق ورود به این مرز کشور را ندارند

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ دوازدهمین جلسه قرارگاه اربعین حسینی مرز شلمچه به ریاست معاون امنیتی و انتظامی استانداری و فرمانده قرارگاه اربعین در مرز شلمچه، در محل سالن جلسات منطقه آزاد در مرز شلمچه برگزار شد.

ولی الله حیاتی در این جلسه اظهار کرد: برخی موارد در خصوص مواکب به درستی منعکس نمی‌شوند که باید مدیریت شوند و در انعکاس مطالب دقیق عمل شود.

وی در ادامه با بیان اینکه عملیات انتقال مواکب به پایان رسید، گفت: نسبت به سال گذشته عملکرد بهتری داشتیم، اما برای سال‌های آینده باید آسیب شناسی شود تا مسائل رفع شوند.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان با تاکید بر بررسی نواقص و رفع آنها تصریح کرد: گیت ورودی اصلی از سمت مواکب روشنایی ندارد و در جاهای دیگر هم گیت ها روشنایی ندارند.

حیاتی در ادامه گفت: مسئله آب بسیار مهم است و مثل اینکه شب‌ها آب قطع می‌شود، باید این مساله بررسی شود و آب تحت هیچ شرایطی قطع نشود.

وی با بیان اینکه ورود اتباع غیرمقیم به شلمچه ممنوع است و تنها اتباع مقیم می‌توانند به این مرز مراجعه کنند تاکید کرد: همچنین افرادی که فاقد گذرنامه هستند نمی‌توانند به مرزی شلمچه بیایند زیرا در مرز هیچ گذری صادر نمی‌شود.

 

منبع : مهر

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار